پوچتینو و کونته دو گزینه اصلی الخلیفی برای جانشینی امری در پاریسن ژرمن

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – پوچتینو و کونته گزینه های اصلی تیم پاریسی برای جانشینی امری هستند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ESPN، مائوریسیو پوچتینو و آنتونیو کونته دو گزینه اصلی پاریسن ژرمن برای جانشینی امری هستند. اونای امری تا پایان فصل با پی اس جی قرارداد دارد و حذف این تیم از لیگ قهرمانان عملاً به معنای پایان همکاری وی با تیم پاریسی خواهد بود. اگرچه فعلاً امری در مسابقات داخلی نتایج خوبی گرفته ولی این منبع مدعی است حتی امکان دارد وی پیش از پایان فصل اخراج شود و یک مربی موقت هدایت پاریسن ژرمن را تا پایان فصل برعهده گیرد.

اما در لیست گزینه های مورد پسند باشگاه پاریسی، کونته و پوچتینو به چشم می خورند. کونته شخصاً به حضور در پاریسن ژرمن علاقه مند است، خصوصاً که جایگاه وی در چلسی امن نیست و احتمال جدایی وی در تابستان بسیار بالاست. اما به نظر می آید شانس پوچتینو بیشتر است، تیم پاریسی به دنبال برنامه ریزی بلندمدت تر است و پوچتینو که سابقه بازی در پاریس را هم دارد، گزینه مناسب تری است. سرمربی آرژانتینی فعلی اسپرز پیش تر گفته بود که به حضور در پاریس علاقه مند است.

در عین حال گفته می شود آنترو هنریکه مدیرورزشی پاریسن ژرمن علاقه مند است تا ویاش بواش را به پاریس بیاورد ولی نظر او خیلی موردپسند سران بالادستی باشگاه نیست.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *