لیگ اروپا؛ پیروزی ارزشمند آرسنال و اتلتیکومادرید در شب شکستِ دورتموند

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در ایتالیا 2-0 میلان را برد.

به گزارش وبسایت نود، اولین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنج شنبه شب با انجام 4 بازی آغاز شد که در مهمترین بازی، آرسنال موفق شد در ایتالیا 2-0 میلان را شکست دهد تا در آستانه صعود قرار گیرد.

در بازی های پنج شنبه شب لیون در خانه زسکا مسکو موفق شد با تک گل مارسلو 1-0 میزبانش را شکست دهد و امیدوار به صعود در خانه باشد. اما دورتموند آلمان در خانه نتیجه ضعیفی گرفت و 2-1 مقابل سالزبورگ شکست خورد تا شرایطش خطرناک شود. در این مسابقه بریشا دو بار در نیمه دوم برای سالزبورگ گلزنی کرد و شورله در دقیقه 62 تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد.

اتلتیکومادرید مدعی هم موفق شد 3-0 لوکوموتیو مسکو را در خانه خود شکست دهد. نیگوئز، کاستا و کوکه به ترتیب در دقایق 22، 47 و 90 برای تیم اسپانیایی گلزنی کردند تا تیم سیمئونه کار راحتی برای بازی برگشت داشته باشد.

اما آرسنال موفق شد یکی از بزرگان حاضر در این تورنمنت را 2-0 شکست دهد. تیم ونگر که در 4 مسابقه قبلی اش شکست خورده بود بالاخره واکنش مثبتی نشان داد و برد رسید. آن ها با ارائه یک نمایش برتر نسبت به میلان موفق شدند نتیجه ارزشمندی را کسب کنند. در این مسابقه ضربه مخیتاریان در دقیقه 15 به بونوچی خورد و منحرف شد و بازی 1-0 شد، سپس در آخرین دقیقه نیمه اول بود که رمزی دروازه بان حریف را دریبل زد و بازی را 2-0 کرد. میلان که بازی آشفته ای را به نمایش گذاشته بود نتوانست جبران کند تا کار سختی برای بازی برگشت داشته باشد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *