کریمی: به خاطر پادووانی باید دربی را ببریم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:اتفاقی که برای پادووانی افتاد باعث شد تا رختکن ما با وجود اینکه تیم برده بود جو همیشگی را نداشته باشد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، محسن کریمی درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان و همچنین دیدار آینده مقابل پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد:

* ظاهراً بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت آرام آرام به ترکیب اصلی برمی‌گردی.

خوشبختانه بعد از اینکه کارهای درمانی را انجام دادم این روزها در کنار تیم هستم و علاوه بر تمرینات گروهی تمرینات جداگانه هم دارم و وزنه می‌زنم و در بازی با الهلال دقایقی به میدان رفتم و در بازی دیروز هم به صورت ثابت بازی کردم.

* ظاهرا این مصدومیت اتفاقی رخ داده و ربطی به آسیب‌دیدگی‌های قبل نداشت.

دقیقاً؛ من از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شدم و آن زمان که با این مصدومیت روبرو شدم مرتب درگیر امتحان‌هایم بودم و به شمال سفر می‌کردم، یک هفته‌ای در تمرینات حضور نداشتم و مجبور بودم که در جلسات امتحانی حاضر باشم.

 

 * بگذریم. ظاهرا شرایط استقلال به طور کل نسبت به نیم فصل اول عوض شده و تیمی متفاوت را می‌بینیم.

طبیعتا شرایط بهتر شده و عملکرد تیم این موضوع را نشان می‌دهد، همه چیز خوب بود و از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط بودیم اما متاسفانه اتفاقی که برای پادووانی افتاد روحیه تیمی ما را کمی به هم ریخت، ما نگران شرایط پادووانی هستیم.

* ظاهرا دیشب بعد از مصدومیت وی بازیکنان خیلی ناراحت بودند.

بازی که تمام شد با وجود اینکه برده بودیم رختکن ما،‌رختکن همیشگی نبود و جو وحشتناکی روی تیم ایجاد شده بود. باور کنید بازیکنان به هیچ چیزی فکر نمی‌کردند جز پادووانی و الان هم همه بازیکنان تیم فقط به فکر این هستند که خبرهای خوب از درمان این بازیکن بشنوند به هر حال پادووانی هم تیمی ما است و چند سال است کنار هم کار می‌کنیم و هر روز در تمرین،‌مسافرت‌ها و بازی‌ها یکدیگر را می‌بینیم و با هم ارتباط داریم، طبیعی است که وقتی اتفاقی برای هم تیمی ما بیفتد ناراحت شویم.

* این اتفاق که روی روحیه شما در دربی تاثیر ندارد؟

طبیعتا تاثیر دارد، ولی ما نسبت به مردم هم احساس مسئولیت می‌کنیم و می‌دانیم که میلیون‌ها نفر با برد استقلال خوشحال می‌شوند همین موضوع کار ما را سخت می‌کند، من فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود و تصورم این است که می‌توانیم ببریم آن هم با یک نتیجه خوب.

 * اینقدر مطمئن هستید؟

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم بقیه‌اش دست خدا است، مطمئن باشید ما بخاطر پادووانی بازی می‌کنیم تا بتوانیم او را خوشحال کنیم.

* قولی به تماشاگران نمی‌دهی؟

من زیاد اهل قول دادن نیستم ولی سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که نتیجه با برد استقلال همراه شود.

* صبحت پایانی؟

فقط از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم را هدایت کنند و مطمئن باشند با حمایت آنها روحیه و انرژی مضاعف خواهیم گرفت. 

 

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *