جوایز فصل منچستریونایتد اهدا شد؛ دخیا باز هم بهترین شد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سه شنبه شب جوایز بهترین های فصل منچستریونایتد اهدا شد.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب طی مراسمی بهترین های فصل باشگاه منچستریونایتد انتخاب و معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند. دیمیتری میچل جایزه بهترین بازیکن زیر 23 سال (تیم رزروها) را دریافت کرد.

گل زیبای ماتیچ در دقایق آخر بازی با پالاس که به پیروزی 3-2 منچستریونایتد منجر شد، بهترین گل فصل لقب گرفت. جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه مربی (مورینیو) به مک تومینی جوان تعلق گرفت. مک تومینی که در فصل قبل تحت نظر مورینیو اولین بازیش را برای تیم اصلی یونایتد انجام داد، در این فصل در ترکیب اصلی یونایتد جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرد.

جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان به دیوید دخیا تعلق گرفت. او برای سومین بار ( یک رکورد در تاریخ باشگاه) این جایزه را تصاحب کرد. پیش تر او در فصل 2013-2014 و 2014-2015 این عنوان را کسب کرده بود.

جایزه بهترین بازیکن جوان فصل به تائیت چونگ رسید. در نهایت آخرین و مهمترین عنوان، جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران اهدا شد که یک بار دیگر دیوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد این جایزه را تصاحب کرد. این برای چهارمین بار متوالی است که او این عنوان را بدست می آورد.

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *