دی ماریا: رابطه من و رئال مادرید به آخر خط رسید، پس مشکلی برای انتقال به بارسلونا وجود ندارد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دی ماریا هنوز هم به پیوستن به بارسلونا می اندیشد!

به گزارش وبسایت نود، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن در آستانه دیدار با رئال مادرید مصاحبه مفصلی انجام داده است و درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است، او که در تابستان در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت، به نظر می رسد هنوز هم در فکر انتقال به نیوکمپ است، بخشی از صحبت های دی ماریا را می خوانید:

بارسلونا

رابطه من و رئال مادرید تمام شد، چرا که این دورانی بود که در مادرید داشتم و به آخر خط رسید. راستش را بخواهید، هیچ مشکی برای بازی در بارسلونا نمی بینم. تنها باشگاهی که در آن بازی نخواهم کرد نیوولز الدبویز است چرا که من طرفدار روزاریو سنترال هستم.

عدم حضور در فینال جام جهانی

در روز فینال جام جهانی 2014 نامه ای از رئال مادرید دریافت کردم که به من گفته بودند به خاطر مصدومیتی که داشتم، در بازی فینال به میدان نروم، این نامه من را اذیت کرد و بعدتر آن را پاره کردم. آن ها معتقد بودند به دلیل مشکلی که داشتم باید مراقب سلامتی ام می بودم و در فینال به میدان نمی رفتم.

نیمار، مسی یا رونالدو؟

خوشبختانه خوش شانس بودم که در کنار هر سه بازیکن بازی کنم. هر سه بازیکن بزرگی هستند. بازیکنان کمی هستند که این شانس را داشته اند که کنار هر سه ستاره بزرگ دنیای فوتبال بازی کنند. در آینده می توانم به حالا نگاه کنم و از ان لذت ببرم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *