پوچتینو: رویای تاتنهام رسیدن به سطح یوونتوس است

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – پوچتینو به تمجید از رقیب بزرگ تیمش پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دیدار حساس تاتنهام و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، پوچتینو به تمجید از بیانکونری ها پرداخته و معتقد است تاتنهام باید رویای رسیدن به سطح یووه را داشته باشد. سرمربی آرژانتینی اسپرز چنین گفته است:

یوونتوس تیمی استثنایی است، نمی توانیم مقایسه کنیم. آن ها در طول تاریخ خود همه جام های ممکن را کسب کرده اند، طی سه فصل اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده اند، حال ان که ما تیم جوانی هستیم که در شروع دوران ساخت پروژه خود هستیم. رویای مان رسیدن به سطح یوونتوس است، خواهیم دید که آیا می توانیم با آن ها رقابت کنیم یا خیر. دیبالا بازیکن بزرگ و مهمی برای یوونتوس است، یووه بدون او متفاوت است. او هم مثل نیمار، رونالدو و مسی بازیکنی است که با حضورش کیفیت و گزینه های متنوعی به تیمش می بخشد. ولی یوونتوس تیمی است که بازیکنان لازم را برای جانشینی دیبالا دارد.

وقتی قرعه دور گروهی انجام شد، همه فکر می کردند رئال مادرید اول می شود و دورتموند در رده دوم می ایستد ولی ما اول شدیم و اکنون اینجا هستیم. باید انگیزه مان را برای صعود به دور بعد نشان دهیم، باید خوب بازی کنیم، گل بزنیم و پیروز شویم، که البته کار آسانی در این دور نیست. برخی از عملکردهای اخیرمان عالی بوده است، مطمئنم می توانیم آن ها را تکرار کنیم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *