منچستریونایتد برای جذب بیل، رکوردشکنی می‌کند؟

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچستریونایتد آماده پرداخت هزینه ای گزاف برای جذب بیل است.

به گزارش وبسایت نود، نیمکت نشینی گرت بیل در طول فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ آنقدر موجبات ناراحتی این ستاره ولزی را فراهم آورده که درخشش او در فینال کیف و قهرمانی در اروپا هم مانع نشد تا او بحث درباره آینده اش را پیش نکشد، صحبت کردن از آینده، موجب شد تا شایعاتی زیادی پیرامون بازگشت بیل به لیگ جزیره مطرح شود و مثل همیشه منچستریونایتد پای ثابت این گمانه زنی ها است.

اکنون تایمز مدعی شده است که منچستریونایتد آماده است تا در صورت تمایل رئال مادرید به فروش این ستاره ولزی و علاقه شخصی بیل به حضور در الدترافورد، بیش از 100 میلیون یورو برای خرید او بپردازد. این مبلغ بیش از آن چیزی است که رئال مادرید در سال 2013 برای خرید بیل پرداخت کرد. در آن سال یونایتد برای بیل، حدود 120 میلیون پوند پیشنهاد کرده بود ولی در جذب این ستاره ناکام ماند.

همچنین عنوان شده وودوارد حاضر است برای راضی کردن بیل، حقوقی را که این بازیکن در رئال می گیرد، به او بپردازد، بیل در رئال مادرید حدود 570 هزار پوند در هفته می گیرد که در صورت دریافت این مبلغ در یونایتد، او بدل به پردرآمدترین ستاره لیگ جزیره خواهد شد. یونایتد فصل گذشته هم برای جذب سانچز، رکوردشکنی کرد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *