اینتراخت فرانکفورت ۳

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – اینتراخت فرانکفورت با شکست بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی آلمان شد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ از ساعت 23 در فینال  جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی جذاب در نهایت با نتیجه ۳-۱ به سود فرانکفورت به پایان رسید تا یوپ هاینکس در آخرین بازی خود روی نیمکت بایرن مغلوب نیکو کواچ که فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت شود. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۸: ضربه آزاد لواندوفسکی به تیر دروازه فرانکفورت برخورد کرد. 

دقیقه ۱۱: تیم فرانکفورت در ابتدای بازی روی یک کار تیمی خوب به گل رسید. ربیچ توپ را از خامس گرفت و بواتنگ را صاحب توپ کرد. این بازیکن هم با یک پاس عمقی زیبا تو را به ربیچ برگرداند و او هم با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد. 

دقیقه ۵۳: کیمیش از فضای خالی در سمت راست زمین استفاده کرد و با یک پاس زیبا توپ را به لواندوفسکی در دهانه دروازه رساند و این بازیکن هم توانست بازی را مساوی کند. 

دقیقه ۸۰: ضربه سر هوملس روی کرنر ارسالی به تیر دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۸۲: ربیچ توپ بلند ارسالی را به خوبی مهار کرد و پس از عبور از دو مدافع بایرن موفق شد برای بار دوم دروازه اولریش را باز کند.

دقیقه ۹۳: مدافع فرانکفورت در آخرین ثانیه های بازی در داخل محوطه جریمه خاوی مارتینز را سرنگون کرد اما داور باوجود اعتراض بازیکنان بایرن پس از استفاده از کمک داور ویدیویی دستور به ادامه بازی داد. 

دقیقه ۹۶: گاسینوویچ پس از کرنر ارسالی بایرن صاحب توپ شد و به سمت دروازه این تیم که با جلو کشیدن اولریش خالی مانده بود حمله کرد و توانست دروازه خالی بایرن را باز کند. 

ویدیو: خلاصه بازی فرانکفورت – بایرن مونیخ

۲۰۳۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *