ونگر: جانشینم باید به ارزش های باشگاه احترام بگذارد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – ونگر اعتقاد دارد جانشینش باید برای ارزش های آرسنال احترام قائل شود.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در روز پنج شنبه در آخرین کنفرانس خبری پیش از بازی اش درباره جانشینش صحبت هایی کرد. او به جانشین خود توصیه کرده باید به ارزش های باشگاه که طی دو دهه اخیر توسط او و دیگران ساخته و پرداخته شده، احترام بگذارد، ونگر چنین می گوید:

توصیه ام به سرمربی بعدی این است: تمام تلاشت را بکن و به ارزش های باشگاه احترام بگذار. این باشگاه در سراسر جهان از اعتبار و احترام خاصی قائل است. دوست دارم ایده های خودش را به تیم بیاورد، فرصتی برای بازیکنان است تا چیزی جدید را ببینند. اما در عین حال می گویم: به ارزش های باشگاه احترام بگذار. به چیزهایی که افراد حاضر در باشگاه برایش اهمیت قائلند، توجه قائل شو. برخی هواداران با تصمیمات من موافق نبودند، اما فکر می کنم تمام آن ها معتقدند که من متعهد و وفادار به ارزش های باشگاه بودم. دوست دارم جانشینم نیز همینطور باشد.

در شرایطی باشگاه را ترک می کنم که می توانم به آن چه پشت سرم است افتخار کنم. شرایط و ساختاری عالی برای مربی بعدی فراهم است. فکر می کنم در قسمتی از این باشگاه نقش داشته ام، باشگاه را در شرایطی ترک می کنم که در موقعیتی عالی برای آینده قرار دارد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *