وستهم 0-0 منچستریونایتد؛ تثبیت نایب قهرمانی شیاطین سرخ

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچستریونایتد این فصل را با رتبه دوم به پایان خواهد رساند.

به گزارش وبسایت نود، بازی عقب افتاده لیگ برتر انگلیس میان منچستریونایتد و وستهم با تساوی بدون گل پایان یافت، نتیجه ای که دومی شیاطین سرخ را قطعی کرد.

در آخرین بازی عقب افتاده لیگ برتر انگلیس در این فصل، وستهم یونایتد پنج شنبه شب در خانه خود پذیرای منچستریونایتد بود. مورینیو بعد از شکست هفته گذشته مقابل برایتون، در این مسابقه با هشت تغییر تیمش را روانه زمین کرده بود. این در حالی است که هر دو تیم باید روز یکشنبه آخرین بازی خود را در لیگ انجام دهند.

یونایتد در نیمه نخست از نظر خلق موقعیت برتری داشت، دو شوت خوب از لینگارد از پشت محوطه جریمه، با واکنش های خوب آدرین همراه شد. ضربه زیبا و کات دار مک تومینی هم در بیست دقیقه نخست می توانست یونایتد را به گل برساند که این بازیکن جوان بدشانس بود.

بهترین فرصت شیاطین سرخ در کل بازی روی نفوذ والنسیا از سمت راست شکل گرفت، توپ به سانچز رسید ضربه او توسط ادرین مهار شد، در ادامه ضربه شاو روانه دروازه شد که ضربه وی بعد از برخورد به آدرین، به تیر خورد و برگشت داده شد.

در نیمه دوم، وستهم به مدد توپ های بلند، خطرسازتر ظاهر شد، یونایتد هم خیلی به موقعیت خاصی دست نیافت. دو فرصت برای پوگبا ایجاد که یک بار ضربه سر او به کنار دروازه رفت، در نوبت بعد هم ضربه کات دار وی با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

با این تساوی، یونایتد به امتیاز 78 رسید و نایب قهرمانی خود را در این فصل تثبیت کرد.

 

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *