مثلث آتش سایپا؛ در مسیر خوشبختی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – آرمان رمضانی، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده با درخششی خیره‌کننده سایپا را به اوج رسانده‌اند. سه ستاره‌ای که حالا با هارمونی بالا توانایی شکست هر حریفی را دارند.

به گزارش وبسایت نود، سایپا با 4 برد پیاپی خود را از رده هفتم به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ هفدهم رسانده است. در حالی که در پایان هفته بیست و چهارم نارنجی‌پوشان با 38 امتیاز پایین‌تر از ذوب‌آهن، استقلال، پارس جم، فولاد و پیکان قرار داشتند با 4 برد پیاپی موفق شدند بالاتر از همه این تیم‌ها قرار بگیرند و شانس اول کسب نایب قهرمانی باشند. در این مسیر اما مثلث آتش خط هجومی تیم دایی بسیار اثر ویژه‌ای روی موفقیت تیم داشته است. مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و آرمان رمضانی سه ستاره سایپا هستند که این روزها مهارناپذیر شده‌اند و از پرسپولیس صدرنشین تا سیاه‎جامگان قعرنشین، همه را از دم تیغ خود می‌گذرانند. سه ستاره‌ای که در 4 برد پیاپی اخیر روی هم رفته 8 گل زده و 4 پاس گل‌ داده‌اند.

مهدی ترابی که بر اساس آمار متریکا در 322 دقیقه از 360دقیقه 4 بازی اخیر حاضر بوده یک گل برابر نفت تهران زده و یک پاس گل هم برابر سیاه‌جامگان به نام خود ثبت کرده است. علی قلی‌زاده هم 351 دقیقه بازی کرده و 3 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. قلی‌زاده برابر پرسپولیس پاس هر دو گل سایپا را فراهم کرد. برابر نفت تهران 2 گل زد؛ و در مشهد برابر سیاه‌جامگان یک گل زد و یک پاس گل به نام‌اش ثبت شد.

آرمان رمضانی که در هر 360 دقیقه ممکن حاضر بوده 4 گل در این 4 بازی به ثمر رسانده است. 2 گل برابر فولاد، یک گل برابر پرسپولیس و یک گل هم برابر نفت تهران سهم رمضانی از 12 امتیاز کامل سایپا در 4 هفته اخیر بوده است. درخشش خیره کننده مثلث آتشین دایی باعث شده از حالا زمزمه جدایی این ستاره‌ها به گوش برسد و تیم‌های بزرگ لیگ برای جذب‌شان دندان تیز کنند.

 

14002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *