سوال روز/ کدام خونه به خونه در فینال؟

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وب ساست رسمی برنامه نود- بعد از سوت پايان بازى ديدار دو تيم خونه به خونه بابل و برق شيراز و ناكامى در مسير راهيابى به ليگ برتر حواشى زيادى ايجاد شد و قاسم حسن زاده مالك تيم خونه به خونه ماجراى تبانى در بازى راه آهن و نساجى را به ميان كشيد.

به گزارش سایت نود، مالك تيم بابلى اعتقاد دارد تيم نساجى با تبانى با گل زده بيشتر نسبت به عنوان تيم دوم راهى ليگ برتر شده و از اين رو در تصميمى عجيب از بازى در فينال جام حذفى مقابل استقلال انصراف داد،اما بعد از رايزنى هاى بسيار در نهايت حسن زاده تصميم گرفت تيم مدعى صعود به ليگ برتر را راهى خرمشهر كند.

با غيبت بازيكنان اصلى خونه به خونه ناصر سالارى ،حمید دیوسالار، سجاد آشوری، مهدی حنفی به دليل مصدوميت و مهدی خیری و روح الله باقری نیز به دليل محروميت به نوعى خونه به خونه اى به مراتب ضعيف تر نسبت به بازى هاى گذشته را خواهیم دید. در زمان سفر و پرواز به سمت خرمشهر وقتى با اسكوچيچ سرمربى خونه به خونه و بازيكنان اين تيم هم صحبت شديم بى انگيزگى و تشريفاتى بودن اين مسابقه پيش از پيش مشهود بود.در صحبت هاى برخى بازيكنان خونه به خونه اينطور به نظر ميرسيد كه برخى از بازيكنان غايب در بازى فردا مصدوميت شديدى نداشتند و بعد از عدم صعود به ليگ برتر انگيزه حضور در فينال جام حذفى را از دست داده اند؛حالا بازيكنان كم تجربه و اميد راهى خرمشهر شده اند.

همه از قدرت شگفت انگيز اين روزهاى استقلال اطلاع دارند اما اين ميزان از عقب نشينى و بى انگيزگى خونه به خونه اى ها براى بازى فردا نكته عجيب و كابوس وار ماجراست. شايد بهتر بود در آستانه بازى حساس فينال جام حذفى مديران تيم بابلى رسيدگى به پرونده مورد نظرشان را به بعد از بازى فينال ارجاع مي دادند و با يك نمايش خوب در فينال جام حذفى سر منشاء اميد دوباره به هواداران بابلى مى شدند. بالاخره جام حذفی جام شگفتی هاست و شاید خونه به خونه ای ها می توانستند در فینال شگفتی خلق کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *