اینتر میلان 2-3 یوونتوس؛ بیانکونری فاتح دربی ایتالیا شد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا مقابل یوونتوس شکست خورد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، دو تیم اینتر میلان و یوونتوس از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول یوونتوس تیم برتر میدان بود و توانستند در دقیقه پانزده روی ضربه والی داگلاس کاستا به گل اول دست پیدا کنند. بعد از این گل تیم میزبان کاملا بهم ریخت و وچینو هافبک تدافعی اینتر کارت قرمز مستقیم را دریافت کرد. بعد از ده نفره شدن نراتزوری، شاگردان الگری فشار خود را بیشتر و بیشتر کردند اما سمیر هندانوویچ اجازه نداد که اختلاف بیشتر از این شود. در واپسین دقایق نیمه اول نیز بار دیگر یوونتوس به وسیله ماتوئیدی به گل رسید اما بعد از بررسی با سیستم VAR معلوم شد که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود یوونتوس به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان اسپالتی توانستند در دقیقه پنجاه و دو توسط ایکاردی به گل تساوی دست پیدا کنند. فشار اینتر افزایش یافت و در دقیقه شصت و پنجم آندره بارتزالی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اینتر ده نفره به اصطلاح کامبک بزند. در ادامه یوونتوس، اینتر را تحت فشار زیادی قرار داد و سر انجام مزد حملات خود را گرفت و موفق شد در سه دقیقه، دو گل به ثمر برساند. ابتدا اشکرینیار گل به خودی زد و در دقیقه هشتاد و نه هیگواین با ضربه سر گل پیروزی یوونتوس را به ثمر رساند. این دیدار جذاب در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود یوونتوس پایان یافت.

 

 

 

۴۴۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *