مورینیو: انتقال سانچز برای ما بسیار ارزان تمام شد

ورزشی

وبسایت رسمی برنامه نود – مورینیو معتقد است یونایتد با قیمتی ناچیز و حتی مفت، سانچز را به دست آورده است.

به گزارش وبسایت نود، الکسیس سانچز در اولین بازی با پیراهن منچستریونایتد نمایش خوبی داشت و روی گل دوم تیمش تاثیر مستقیم داشت. مورینیو در پایان بازی با یوویل تاون در مورد جذب سانچز و درخشش این بازیکن در اولین مسابقه با پیراهن شیاطین سرخ، چنین گفت:

خرید خیلی ارزانی بود، اینطور نیست؟ اصلاً میتوان گفت مفت بود. یک خرید رایگان! بنابراین با قیمتی که او را جذب کردیم، فوق العاده بود. فکر میکنم تمام مردم در این کشور معتقد باشند که این خرید، خرید ارزانی بود. او بازیکنی فوق العاده است که کیفیت قابل توجهی را به تیم می افزاید. خوشبختانه ما ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان هجومی داریم، در بازی با یوویل سه تن از آن ها در زمین حضور داشتند، لوکاکو و لینگارد روی نیمکت حضور داشتند و زلاتان و مارسیال هم در خانه بودند و همراه ما نبودند.

مورینیو درباره علت غیبت سانچز هم در تست دوپینگ چنین گفت:

فکر می کنم آرسنال با صداقت تمام به خوبی موضوع را روشن ساخت. در آن روز، به دنبال نهایی کردن انتقال بودیم و هیچ کس نمی دانست بالاخره کی موضوع نهایی می شود و او در روز دوشنبه در کدام باشگاه حضور دارد، بنابراین مسئله فقط زمان ترانسفر بود که با زمان تست دوپینگ تداخل پیدا کرده بود و قضیه را دچار پیچش کرده بود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *