درخواست لواندوفسکی از بایرن مونیخ برای موافقت با انتقال به رئال مادرید

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – لواندوفسکی می خواهد راهی رئال مادرید شود.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه چند روز قبل بود که رومنیگه عنوان کرده لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی است ولی آ اس در گزارش اخیر خود مدعی شده است جدایی لواندوفسکی در تابستان 2018 از بایرن مونیخ قطعی به نظر می رسد و حالا بحث بر سر مقصد و شرایط انتقال وی است.

رئال مادرید جدی ترین مشتری وی است، اما در عین حال پاریسن ژرمن هم خواهان این مهاجم لهستانی است و حاضر است برای خرید وی 150 میلیون یورو بپردازد، اما گفته می شود لواندوفسکی خود تمایل به انتقال به رئال مادرید، در عین حال پرز و زیدان نیز به بازی این بازیکن علاقه دارند. ضمن این که آ اس مدعی است پس از دیدار سال گذشته بایرن مونیخ – رئال مادرید در لیگ قهرمانان، رونالدو و راموس به لواندوفسکی گفته اند که می خواهند وی را در پیراهن رئال ببینند.

بایرن مونیخ اگرچه فعلاً اعلام کرده حاضر به فروش لواندوفسکی نیست، اما گفتنی است مهاجم لهستانی می خواهد خود بایرن مونیخ را راضی به فروش کند و در چنین شرایطی احتمال می رود در پایان فصل بایرن مونیخ راضی به فروش مهاجم 29 ساله اش شود. گفتنی است که بایرنی ها در صورت فروش لواندوفسکی، برای جوانتر کردن تیم خود گزینه هایی همچون موراتا، تیمو ورنر و کاوانی را در نظر گرفته اند.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *