سوارز: برای ال کلاسیکو هیجان زده هستم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سوارز درباره خاص بودن ال کلاسیکو صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز سوارز که از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2014، در نه ال کلاسیکو موفق به زدن پنج گل شده است در آستانه نبرد دوباره بارسلونا و رئال مادرید، درباره حساسیت این مسابقه و لذت بازی در ال کلاسیکو صحبت کرده است:

مشخصاً ال کلاسیکو بازی خاصی است، خوش شانس بودم که ال کلاسیکوهای زیادی را تماشا کردم و البته فرصت بازی در این مسابقه را هم پیدا کردم. بازی فوق العاده ای است، با وجود حساسیت ها، تنش ها و اضطراب موجود یک مسابقه تماشایی برای همه است. مهمترین مسئله هم این است که نمایش خوبی داشته باشید چرا که همه در دنیای در حال تماشای تان هستند. مشخصاً برای من چیزی که بیش از همه به یاد دارم، اولین گلم در ال کلاسیکو بود که در فصل 2014-2015 رقم خورد. به جز این که اولین گلم در ال کلاسیکو بود، بلکه آن گل تقریباً موجب شد قهرمانی مان در لیگ مسجل شود.

در این فصل تنها تیمی هستیم که در لالیگا شکست نخورده ایم، چند مساوی داشتیم ولی هنوز شکست نخوردیم. این نتیجه تلاش بازیکنان و سختکوشی مربی تیم است. البته که به خاطر لیگ قهرمانان ناراحت هستیم ولی این مسئله گذشته و اکنون تمرکز ما روی زمان حال است. بازی سختی در ال کلاسیکو داریم، چرا که رقیب تیم سرسختی است، رئال مادرید به جز کیفیت بازیکنانش، بازیکنانی در ترکیب دارد که تجربه زیادی در ال کلاسیکو دارند.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *