بیست و پنجمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا؛ جشن قهرمانی در شب هت تریک مسی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – تیم شکست ناپذیر والورده در شب هت تریک لیونل مسی با شکست دپورتیوو لاکرونیا توانست قهرمانی زودهنگام خود در لالیگا را جشن بگیرد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا از هفته سی و پنجم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه ۲-۳ به سود بارسلونا به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۴ بازی مانده به پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد.

شاگردان والورده که هنوز در لالیگا شکستی نخوردند با این نتیجه ۸۶ امتیازی شدند. بارسلونا در حالی هفتمین قهرمانی خود در لالیگا در ده سال اخیر را جشن گرفت که سقوط لاکرونیا به دسته پایین با این شکست قطعی شد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۷: دمبله روی یک حرکت خوب فردی توپ را به کوتینیو در داخل محوطه جریمه رساند و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۷: لاکرونیا روی کرنر ارسالی گل تساوی بخش را زد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

دقیقه ۳۸: مسی با یک ضربه والی تماشایی روی سانتر زیبای سوارز موفق شد اختلاف را به دو گل برساند. 

دقیقه ۴۰: لوکاس پرز روی حرکت خوب بورخا واله در درون محوطه صاحب توپ شد و توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. 

دقیقه ۶۴: تیم میزبان روی یک کار تیمی زیبا توانست بازی را به تساوی بکشد. واله با یک پاس عرضی توپ را به بورگس رساند و این بازیکن هم با یک پاس زیبا توانست کولاک را صاحب توپ کند تا این بازیکن دروازه تراشتگن را باز کند.

دقیقه ۸۲: مسی روی یک پاسکاری تماشایی با سوارز در میان مدافعان دپورتیوو موفق شد گل سوم تیمش را بثمر برساند.  

دقیقه ۸۴: مسی بار دیگر پس از پاسکاری با دنیس سوارز و لوییز سوارز در موقعیت خوبی قرار گرفت و توانست هت تریک خودش را تکمیل کند. 

۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *