پنج دلیل برای جدایی گرت بیل از رئال مادرید

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مطبوعات اسپانیا از جدایی گرت بیل، گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید از این تیم در تابستان آینده خبر داده اند.

به گزارش وبسایت نود، بیل پس از پنج سال حضور در رئال مادرید حس می کند که دوران حضورش در این تیم به سر رسیده و باید جدا شود. نشریه مارکا در گزارشی پنج دلیل برای جدایی احتمالی بیل از رئال مادرید در تابستان آینده را مورد بررسی قرار داده است:

1- تغییرات اساسی در ترکیب رئال مادرید
رئال مادرید صرفنظر از هر اتفاقی که این فصل در لیگ قهرمانان رخ بدهد به دنبال تغییراتی اساسی در ترکیبش به خصوص در خط حمله است. بیل اولین قربانی این تغییرات خواهد بود. آسنسیو قرار است که آینده خط حمله رئال مادرید را بسازد و رئال نمی خواهد که بیل جلوی پیشرفت این بازیکن اسپانیایی را بگیرد. از سویی رئال به دنبال خرید بازیکنان جوان در خط حمله است و بیل قرار است که قربانی شود.

2- بی انگیزه بودن
نیمکت نشینی بیل در بازیهای اخیر رئال مادرید به خصوص در بازی با پی اس جی هم باعث شده جدایی بازیکن ولزی محتمل تر شود. بازیکن شماره 11 رئال مادرید حس می کند که نمی تواند کمکی به رئال مادرید انجام بدهد. این بازیکن در سه تا از چهار بازی اخیر رئال کار را از روی نیمکت آغاز کرده است، نکته ای که رئال را بی نیاز از او نشان می دهد.

3- مصدومیت ها
یکی از عوامل مهم ناکامی گرت بیل در رئال مادرید مربوط به حجم بالای مصدومیت هایش است. گرت در چهار سال و نیم اخیر 25 مصدومیت مختلف را در رئال مادرید تجربه کرده است. بیل دو ماه است که مصدوم نشده است اما شرایط بدنی وی هیچ تضمینی را ایجاد نمی کند که در آینده مصدوم نشود.

4- توقعات را برآورده نکرده است
بیل به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو و مدعی بردن توپ طلا به رئال مادرید آمد اما تا کنون حتی در جمع سه نفر برتر توپ طلا هم قرار نگرفه است. بیل اختلاف زیادی تا تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد. این بازیکن در فصل گذشته حتی در جمع 30 نامزد توپ طلا هم نبود. بیل پس از فصل اولش که در قهرمانی چمپیونزلیگ و جام حذفی نقشی کلیدی داشت، افت مشهودی داشته است.

5- رئال هنوز می تواند پول خوبی از فروش او بدست آورد
رئال مادرید امیدوار است که با فروش بیل بتواند مبلغی در حدود 100 میلیون  یورو به دست بیاورد. این بازیکن که در تابستان 29 ساله می شود همچنان مشتریان خوبی در لیگ انگلیس دارد و وکیلش جاناتان بارنت مذاکراتی با برخی از باشگاه های لیگ برتری داشته است.

1140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *