منچستریونایتد 2-1 تاتنهام؛ صعود شیاطین سرخ به فینال جام حذفی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچستریونایتد با غلبه بر تاتنهام راهی فینال اف ای کاپ شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی موفق شد تاتنهام را با نتیجه 2-1 شکست دهد و راهی فینال جام حذفی انگلیس شود. در این بازی سانچز و هررا برای یونایتد گلزنی کردند.

در اولین مسابقه از دور نیمه نهایی اف ای کاپ تیم های منچستریونایتد و تاتنهام در ومبلی به مصاف هم رفتند. بازی از همان ابتدا پرسرعت و پرهیجان آغاز شد و این تیم لندنی اسپرز بود که به گل نخست بازی رسید.

شروع خوب اسپرز در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه با گل همراه شد، یاران پوچتینو در دقیقه 11 مسابقه روی سانتر عالی اریکسن و ضربه تمام کننده دله الی در دهانه دروازه به گل نخست بازی رسیدند. بعد از این گل تاتنهام فرصت گل های دیگر را داشت ولی به گل بعدی نرسید تا این که شیاطین سرخ بازی را مساوی کردند.

بعد از گذر از دقیقه 20، یونایتد بازی را در دست گرفت، ان ها در دقیقه 24، روی توپگیری خوب پوگبا و سانتر عالی این بازیکن و ضربه سر دیدنی سانچز به گل مساوی رسیدند. بعد از این گل همچنان مسابقه با سرعت و هیجان چشمگیری دنبال می شد، لوکاکو دو بار صاحب فرصت گلزنی شد ولی ناکام ماند. شوت کات دار و دیدنی پوگبا نیز توسط ورم مهار شد. در آخرین دقایق نیمه نخست هم ضربه زمینی و دقیق دایر به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی مساوی بماند.

اما یونایتد در نیمه دوم با برنامه تر نشان داد، یاران مورینیو در 15 دقیقه نخست نیمه دوم برتر ظاهر شدند و در دقیقه 62 به گل پیروزی بخش رسیدند. سماجت سانچز با پاس در عرض وی همراه شد، توپ از لوکاکو رد شد و به هررا رسید، این هافبک جلوکشیده با یک ضربه سرکش توپ را به درون دروازه فرستاد.

بعد از این گل، یونایتد سعی در کنترل بازی داشت و چشم به ضدحملات دوخته بود، تاتنهام هم در تلاش برای جبران گل خورده بود ولی در این امر ناموفق بود تا در نهایت یونایتد به فینال جام حذفی برسد. یونایتد بعد از یک سال وقفه، بار دیگر به فینال اف ای کاپ رسیده است.

 

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *