لیگ اروپا؛ تساوی ارزشمند دیناموکیف در ایتالیا و پیروزی لایپزیگ مقابل زنیت

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دینامو کیف در خانه لاتزیو به تساوی ۲-۲ دست یافت.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب و از ساعت ۲۳:۳۵ به وقت تهران ۴ دیدار برگزار شد که در یکی از حساس ترین بازی ها دینامو کیف در المپیکوی رم به تساوی ۲-۲ در مقابل لاتزیو دست یافت.

دینامو با گل سیگانکف از حریف پیش افتاد اما بیانکو چلستی به سرعت با گل های چیرو ایموبیله و فلیپه اندرسون به بازی بازگشت. این پایان کار نبود و دینامو به وسیله جونیور مورائس، بازیکن برزیلی خود کار را به تساوی کشاند تا در دیداری که در لحظات پایانی با اخراج دنیس گارماش ۱۰ نفره شده بود، یک تساوی ارزشمند کسب کند.

مارسی که در ولودروم از بیلبائو میزبانی می‌کرد، با گل های اوکامپوس و پایت در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی با ۲ گل از حریف اسپانیایی پیش افتاد. آریتز آدوریز در وقت های اضافه نیمه اول یکی از گل ها را جبران کرد اما در نیمه دوم اوکامپوس گل دوم خود و سوم تیمش را وارد دروازه باسکی ها کرد تا مارسی با اندوخته ای خوب به استقبال بازی در سن مامس برود.

لایپزیگ در خانه از زنیت سن پترزبورگ پذیرایی‌ کرد. بروما در دقیقه ۵۶ گل اول را زد و تیمو ورنر در دقیقه ۷۷ برتری را دو برابر کرد اما ضربه تماشایی دومنیکو کریشیتو اختلاف را به حداقل رساند تا شکست ۲-۱ زنیت، شاگردان مانچینی را به بازی برگشت در خانه امیدوار کند.

در دیگر بازی این مرحله هم اسپورتینگ لیسبون با نتیجه ۲-۰ از سد ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشت. هر دو گل اسپورتینگ را فردی مونترو، مهاجم کلمبیایی این تیم وارد دروازه آلس هروسکا کرد.
بازی های برگشت این مرحله، پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 ۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *