کونته: می خواستم تری را در چلسی نگاه دارم ولی او خواستار جدایی بود

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کونته از تصمیمش برای حفظ تری صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، جان تری کاپیتان سابق چلسی که در تابستان این تیم را ترک کرد و راهی استون ویلا شد، روز پنج شنبه به شکلی غیرمنتظره به مجموعه تمرینی باشگاه چلسی رفت و با بازیکنان و سرمربی تیم سابقش ملاقات کرد. کونته درباره مدافع سابق تیمش چنین گفت:

می خواستم تری را برای فصلی دیگر حفظ کنم ولی او می خواست بازی کند، بنابراین تصمیمش را پذیرفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم. نقش تری در باشگاه فوق العاده بود، با وجود آن که کم فرصت بازی پیدا کرد ولی تعهدش مثال زدنی بود. او بازیکنی باتجربه بود که در رختکن کمک زیادی به من کرد. چلسی خانه تری است و درهای این باشگاه برای او و دیگر کسانی که در این باشگاه تاریخ سازی کرده اند، همیشه باز خواهد بود.

کونته درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با پالاس هم گفت:

مساله مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. نباید بیش از اندازه به آینده فکر کرد. برای همه ما مهم است که در بازی فردا پیروز شویم، چرا که در لیگ هدفی داریم و به دنبال کسب سهمیه هستیم در نتیجه کسب سه امتیاز بازی با پالاس حیاتی است، بعد از آن به مسابقه با بارسلونا فکر می کنیم.

من به موراتا و ژیرو اعتماد کامل دارم. با آن ها کار می کنم تا به بهترین شرایط فیزیکی و روحی برسند. موراتا مدتی به دلیل مصدومیت حاشیه نشین بود ولی ژیرو هر روز تمرین می کند، من به تمام بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *