لیورپول 0-0 پورتو؛ صعود بی دغدغه لیورپول در شب آرام آنفیلد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – لیورپول در خانه مقابل پورتو با نتیجه 0-0 متوقف شد اما به دلیل پیروزی 5-0 در دور رفت به مرحله بعد راه پیدا کرد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم لیورپول و پورتو از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول شاهد بازی کسل کننده ای بودیم. لیورپول به خاطر پیروزی 5-0 در خانه پورتو عملا صعود خود را قطعی کرده بود و آنچنان فشار خاصی نیاورد.دو تیم در ده دقیقه پایانی نیمه اول حملات پراکنده ای سمت دروازه ها خلق کردند اما نتیجه ای نداد.  نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپول مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات بیشتری سمت دروازه کاسیاس ایجاد کرد، اما هیچ کدام ثمربخش نبود تا لیورپول با نتیجه 0-0 و در مجموع 5-0 در کنار رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده باشند.

از ساعت 23:15 امشب نیز یوونتوس مهمان تاتنهام است. این دو تیم در ورزشگاه آلیانز شهر تورین 2-2 مساوی کردند. و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف بازل سوئیس می رود. شاگردان پپ گواردیولا در دور رفت با نتیجه 4-0 به نوعی خیال خود از صعود را راحت کردند.

4416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *