کونته: این چند شب خواب نداشته ام!

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کونته درباره تقابل تیمش با بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، با وجود کسب دو برد خوب در بازی های اخیر مقابل وست برومویچ و سپس هال سیتی، کونته نگران بازی تیمش با بارسلونا است، به طوری که اعتراف کرده در چند شب اخیر خود نخوابیده است. او پیش از دیدار حساس سه شنبه شب در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا، چنین گفته است:

راستش را بگویم بعد از دیدار جام حذفی و طی چند شب گذشته، برای خوابیدن مشکل داشتم و خوب نخوابیدم. وقتی چنین بازی های بزرگ و مهمی پیش رو دارید، باید به خوبی خود را آماده سازید. باید خود را آماده چیزهای مهم و بزرگ و البته در عین حال جزییات کوچک کنید. ما نقشه ای در ذهن داریم، فکر می کنم در چنین لحظات مهم و سرنوشت سازی بهترین کار این است که بازیکنان با فرم عالی را در ترکیب تیم انتخاب کنید و تلاش کنیم برای برد بجنگیم.

وقتی درباره مسی صحبت می کنیم، درباره بهترین بازیکن جهان صحبت می کنیم، مسی می تواند چاره ای برای مشکلات بارسلونا باشد، او کسی است که می تواند از یک فرصت ناچیز و یا توپ مرده، موقعیت گلزنی بسازد یا گل رقم بزند. باید توجه داشته باشیم که ممکن است در این مسابقه اذیت شویم، به دردسر بیفتیم ولی می بایست مراقب باشیم و در عین حال به فکر حمله کردن و گلزنی باشیم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *