مقایسه گزینه‌های دروازه بانی لیورپول در فصل آینده؛ آلیسون بهتر از کاریوس

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – پس از آن که لیورپول برای خرید ویرجیل فن دایک در زمستان 75 میلیون پوند پرداخت، بسیاری از هواداران سرخ ها امیدوار بودند که یک دروازه بان خوب هم برای تیمشان خریده شود.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در این فصل ترجیح داده به صورت چرخشی از کاریوس و مینیوله، دو دروازه بان تیمش استفاده کند. مینیوله از زمان انتقالش از ساندرلند به لیورپول در سال 2013 فراز و نشیب های زیادی داشته است و نتوانسته در سطح انتظار ظاهر شود. عملکرد وی باعث شد کلوپ به سراغ خرید کاریوس از ماینز در سال 2016 با مبلغ 4.7 میلیون پوند برود. کاریوس نیز فراز و نشیب های زیادی داشته و در سطح انتظار ظاهر نشده است. در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون تمایل لیورپول به خرید آلیسون بکر، دروازه بان رم و تیم ملی برزیل مطرح شده است.

آلیسبون در این فصل در سری آ عملکرد خوبی از خود ارائه داده است و احتمالا دروازه بان فیکس سلسائو در جام جهانی خواهد بود. بد نیست که عملکرد کاریوس، مینیوله و آلیسون در این فصل را مقایسه کنیم.

آلیسون بکر در این فصل در 26 بازی و 2270 دقیقه میانگین 0.76 گل خورده در هر بازی را داشته است. دروازه بان برزیلی میانگین 2.72 توپگیری در هر بازی را داشته و به ازای هر 3.58 شوت یک گل خورده است.  کاریوس در هشت بازی میانگین 0.88 گل خورده در هر بازی را داشته و در چهار تا از بازیهایش کلین شیت کرده است. دروازه بان آلمانی به طور متوسط 1.25 توپگیری در هر بازی داشته و به ازای هر 1.43 توپگیری یک گل خورده است. ضعیف ترین آمار مربوط به مینیوله است. این دروازه بان که در 19 بازی حضور داشته  میانگین 1.26 گل خورده در هر بازی را داشته، میانگین 1.53 توپگیری در هر بازی را داشته و به ازای هر 1.21 شوت حریفان یک گل خورده است.

1140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *