توتی: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم، امروز 200 میلیون یورو قیمت داشتم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – توتی مصاحبه ای جالب با اسکای انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم که به تازگی کفش هایش را آویخته در مصاحبه اخیرش با اسکای درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است، از اسپالتی گرفته تا بازار نقل و انتقالات و کسب توپ طلا، بخش مهم صحبت های او را ملاحظه می کنید:

اسپالتی

هیچ وقت مشکلی با اسپالتی نداشتم و احتمالاً در آینده هم نخواهم داشت. بهتر است که به شکل متفاوت تری به بازیکنان نزدیک شد، اگر من جای او بودم، به عنوان مربی به شکل دیگری با بازیکنان برخورد می کردم.

ترک رم، پیشنهاد از مادرید

در سال 2004 پیشنهادی رسمی از رئال مادرید داشتم که می توانستم رم را ترک کنم، اما شانس کسب عناوین قهرمانی متعدد را کنار گذاشتم تا همچنان پیراهن رم را بپوشم، پوشیدن این پیراهن برایم مهمترین چیز بود. در نهایت در این باشگاه، شور، عشق و تعصب را دریافت کردم که برایم از تمام جام ها ارزشمندتر است. همیشه 101 درصد توانم را می گذاشتم چرا که رم اولویت اول و آخرم بود.

توپ طلا

زمانی که در رم بازی می کردم، می دانستم برای تصاحب توپ طلا شانس کمتری به نسبت بازیکنان تیم های رئال مادرید، یوونتوس و یا میلان دارم، شاید این تنها چیزی باشد که بابتش افسوس میخورم.

قیمت من!؟

اگر دست من بود برای خرید بازیکن، هر پولی را خرج می کردم تا بهترین ها را بخرم، چرا که برای قهرمانی و ساختن تیمی قوی، نیاز به بازیکنان بزرگ و خاصی دارید، اما این مدیران هستند که درباره خریدها تصمیم می گیرند و قیمت گذاری می کنند، با ابعاد بازار کنونی، قیمت من می توانست به 200 میلیون یورو برسد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *