خرید بعدی استقلال کیست؟

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – استقلال با شروع فصل و انتقالات، مذاکره با بازیکنان مدنظرش برای فصل آتی مسابقات لیگ را آغاز کرده است.

به گزارش وب سایت نود، با تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال، این مربی آلمانی بلافاصله لیست بازیکنان مدنظرش را تحویل باشگاه استقلال داد تا مذاکره با این بازیکنان هرچه سریعتر آغاز شود. حضور شفر در استقلال با نتایج خوبی برای این تیم همراه بود تا حالا مسئولان استقلال درصدد هرچه زودتر برآورده کردن درخواست های این مربی آلمانی برای جذب نفرات جدید باشند.

اما نخستین خرید استقلال روز گذشته رسمی شد. مرتضی آقاخان مهاجم فصل قبل پیکان، با عقد قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست تا استقلالی ها بر اساس لیست شفر، استارت جذب بازیکنان جدید را از خط حمله بزنند.

 

علی قربانی ماندنی است

اگرچه که وضعیت تیام هنوز مشخص نیست اما شفر به مسئولان باشگاه تاکید کرده که علی قربانی را برای فصل بعد حفظ کنند. قربانی که در این فصل در کنار تیام زوج خط حمله استقلال را تشکیل میداد مذاکرات اولیه ای را هم با مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است.

 

طراح استقلال، از ذوب آهن می آید؟

برای پست هافبک نفوذی، شفر دست روی بازیکن فصل گذشته ذوب آهن گذاشته است. محمدرضا حسینی که فصل خوبی را با ذوب آهن سپری کرد حالا مدنظر استقلال است و گفته می شود که با این بازیکن نیز مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

 

مدافعان چپ و راست از پارس جنوبی جم

اما استقلال برای پست های دفاع چپ و راست، 2 بازیکن از پارس جنوبی جم را مدنظر دارد. فرشاد محمدی مهر دفاع راست و میثم تیموری دفاع چپ پارس دو گزینه ای هستند که شفر از مسئولان باشگاه خواسته مذاکره با این نفرات را آغاز کنند که در این میان، شنیده می شود محمدی مهر به توافقات نهایی با مسئولان تیم نیز دست یافته است.

اما در مورد میثم تیموری نکته اینکه مسئولان استقلال خواستار انجام تست پزشکی از این بازیکن شده اند.

 

مهاجمی دیگر از خونه به خونه

یکی از نکات جالب توجه لیست استقلالی ها، حضور پرتعداد مهاجمان است. به نظر می رسد شفر برای فصل آتی و باتوجه به اینکه در فصل گذشته با کمبود مهره در خط حمله روبرو بود، این بار لیست ویژه ای را برای جذب مهاجم در نظر گرفته است. نفر بعدی که در لیست شفر است روح الله باقری مهاجم فصل قبل خونه به خونه بابل است. بازیکنی که برای تیمش خوب گلزنی کرد و استقلالی ها حالا باب مذاکره با وی را نیز آغاز کرده اند.

 

* از سوی دیگر مسئولان استقلال باب مذاکره با نفرات فعلی این تیم را که شفر خواستار تمدید قراردادشان است، را نیز باز کرده اند تا بتوانند تیمی موفق در نقل و انتقالات را وارد مسابقات لیگ کنند.

 

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *