تاتنهام 2-0 منچستریونایتد؛ باخت تلخ شیاطین سرخ در یک شب ضعیف

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچستریونایتد در مقابل تاتنهام 2-0 شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام موفق شد با پیروزی 2-0 در ومبلی انتقام شکست دور رفت را از شیاطین سرخ بگیرد و 48 امتیازی شود. یونایتد در این بازی عملکرد خوبی نداشت.

در حساسترین بازی چهارشنبه شب از هفته 25 لیگ جزیره، تاتنهام در ومبلی میزبان منچستریونایتد بود. هنوز مسابقه گرم نشده بود که اریکسن در ثانیه 11 در عین غافلگیری گلزنی کرد. اثرگذاری هری کین روی توپ و اشتباه جونز و اسمالینگ، موجب شد اریکسن در چند قدمی دروازه قرار گیرد و با یک بغل پای راحت بازی را 1-0 کند.

در ادامه تا دقیقه 10، فشار یونایتد ادامه داشت و در یک صحنه لینگارد صاحب فرصت خوبی شد که لوریس به خوبی واکنش نشان داد، یک بار هم لوکاکو به فرصت منابی رسید که پاس به عقب وی آرام بود و باز هم لوریس واکنش مناسب نشان داد. اما از دقیقه 20 به بعد، تاتنهام نبض بازی را در دست گرفت و یونایتد مجبور بود در مقابل حریف دفاع کند. فشار اسپرز جواب داد و در دقیقه 28 آن ها به گل بعدی رسیدند.

سانتر از جناح راست با اشتباه مهلک جونز همراه شد و او به زیبایی هر چه تمامتر دروازه خودی را باز کرد تا بازی 2-0 شود. به این ترتیب نیمه نخست 2-0 پایان یافت.

یونایتد در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، عملکرد بهتری داشت، یک بار لوکاکو صاحب فرصت خوبی شد که ضربه محکم وی با واکنش لوریس به کرنر رفت، در ادامه هم یونایتد می توانست با تلاش سانچز صاحب ضربه پنالتی شود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اتفاق ویژه بازی برای یونایتد در دقیقه 70 رقم خورد. در حالی که فلینی در دقیقه 63 به جای پوگبا وارد زمین شد، هفت دقیقه بعد مورینیو که از عملکرد وی شاکی به نظر می رسید، او را خیلی زود بیرون کشید.

در همان دقیقه 70 بود که سون صاحب فرصت خوبی شد ولی دخیا عملکرد ایدئالی روی ضربه بازیکن کره ای تاتنهام نشان داد و بازی 2-0 ماند. در دقایق پایانی هم اتفاق خاصی رقم نخورد و بازی با همان نتیجه پایان یافت. یونایتد با وجود این باخت، همچنان دوم است.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *