بررسی نتایج 5 تیم آخر درخشان؛ آبادان آماده سقوط؟

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – روزهای خوب صنعت نفت در فصل گذشته، شاید چندان ادامه‌دار نباشد.

به گزارش وبسایت نود، صنعت نفت این فصل نمایشی موفق‌تر از همیشه داشت و با مثلث برزیلی‌اش در کنار کرار، توانست بین تیم‌های نیمه بالای جدول قرار بگیرد. رده‌ای که در دو دهه گذشته، بهترین کارنامه صنعت نفت در سطح اول فوتبال ایران بود. اما با اتفاقات اخیر، شاید آینده به اندازه فصل گذشته برای آن‌ها خوب نباشد.

کمالوند سرمربی صنعت نفت از این باشگاه جدا شده و حمید درخشان برای فصل آینده به توافق رسیده است. کارنامه 5 تیم آخری که درخشان در آن‌ها مربیگری کرده، چندان آبادانی‌ها را به فصل آینده امیدوار نمی‌کند. درخشان در هیچکدام از این مقاطع، بیشتر از 1.2 امتیاز از هر بازی نگرفته و مجموع عملکردش هم کمتر از یک امتیاز از هر بازی است. فصل پیش سه تیمی که کمتر از یک امتیاز از هر مسابقه گرفتند، در سه رده آخر جدول بودند و فصل آینده در نبود تیم‌هایی مثل سیاه جامگان و نفت تهران، رقابت سقوط نزدیک‌تر هم خواهد بود.

نتایج حمید درخشان، در شرایطی بدست آمده که دو تیم او، پرسپولیس در لیگ برتر و خونه به خونه در لیگ یک بوده‌اند. تیم‌هایی که هر دو قبل و بعد از درخشان، برای قهرمانی در لیگ‌شان تلاش می‌کردند اما با درخشان نتوانستند نصف امتیازات هر بازی را هم بگیرند.

شاید آبادان، فرصتی برای تغییر مسیر درخشان باشد اما تجربه این مربی نشان داده احتمال اینکه آبادان به مسیر دیگر تیم‌های او بچرخد بیشتر به نظر می‌رسد. مربی که فصل قبل، کارش را با 6 باخت از 7 مسابقه آخر روی نیمکت نفت تهران تمام کرد و حالا بعد از سقوط این تیم، فرصت دارد روی نیمکت ورژن آبادانی نفتی‌ها بنشیند.

نتایج درخشان با 5 باشگاه آخر (لیگ)

 

 22330

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *