حیدری: از دربی آسیایی صددرصد استقبال می‌کنیم/ با شفر می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم با سرمربی آلمانی‌اش می‌تواند به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

به گزارش وبسایت نود، خسرو حیدری پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم، هرچند که در اصفهان هم مستحق باخت نبودیم. بچه‌ها و هواداران‌مان این را می‌دانستند و می‌خواستیم که در این بازی نتیجه را جبران کنیم. می‌خواستیم در این بازی گل نخوریم و بتوانیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم که همین هم شد. بعد از آن گل دوم که توسط تیام به ثمر رسید، استثنایی بود. در آن لحظه من پشت سر تیام بودم و ابتدا فکر می‌کردم می‌خواهد سانتر کند، اما توپش به کنج دروازه رفت.

وی با تشکر از افتخاری (مدیرعامل باشگاه استقلال) گفت: از وقتی که افتخاری به باشگاه آمده، بدهی‌های انباشته شده کم کم پرداخت شده است، همچنین او بازیکنان حرفه‌ای مانند تیام را جذب کرده و در لحظات آخر ITC تیام را گرفته است. باید از افتخاری تشکر کنیم. همچنین از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم که اگر به ورزشگاه نمی‌آمدند این نتیجه رقم نمی‌خورد. بعد از قهرمانی در جام حذفی گفتیم که حق‌مان بیش از این بوده، اما الان خوشحالیم که جزو هشت تیم برتر آسیا هستیم. ما فصل را بد شروع کردیم که هواداران‌مان ناراحت بودند، اما در نیم‌فصل دوم خوب بودیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و الان هم به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرده‌ایم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه ذوب‌آهنی‌ها در جریان بازی در یک صحنه بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و توپ را به اوت نزدند، گفت: ما خودمان فکر می‌کردیم که توپ را به ما می‌دهند، اما آنها به گل احتیاج داشتند و این کار را نکردند. فوتبال بازی جوانمردانه است. مطمئناً اگر ما در آن صحنه گل می‌خوردیم هواداران‌مان آنها را نمی‌بخشیدند.

حیدری درباره شعارهایی که علیه قلعه‌نویی سر داده شد، خاطر نشان کرد: چه بگویم؟! قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده است، اما فوتبال است دیگر، یک روز هواداران تشویق می‌کنند و یک روز برخوردهایی به وجود می‌آید. مهم این است که هواداران‌مان را بالا بردیم، چون آنها نمی‌پذیرند استقلال پایین باشد. من که دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی در ادامه با اشاره به درگذشت جی لوید ساموئل بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. یادش گرامی باشد. دقیقاً قبل از بازی متوجه شدیم و نمی‌توانستیم اقداماتی برای درگذشت او در بازی امروز انجام دهیم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال درباره احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه از این دربی استقبال خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: صددرصد. به‌هرحال دربی همیشه در ایران مهم بوده و در آسیا هم همین‌طور است. مطمئناً با شفر می‌توانیم در آسیا بیشتر از این بالا برویم. الان جزو هشت تیم برتر هستیم، اما باید بتوانیم یک قهرمانی آسیا برای استقلال کسب کنیم. در ایران همه چیز دربی است. مطمئناً در آسیا هم همین‌طور خواهد بود و حساسیتش دو برابر است.

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *