لیگ جزیره؛ رکوردشکنی منچسترسیتی، اندک شدن بخت چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – چلسی در خانه مساوی کرد، سیتی برد و رکوردشکنی کرد.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب چهار مسابقه عقب افتاده از فوتبال جزیره برگزار شد که در مهمترین مسابقات، تاتنهام و منچسترسیتی پیروز شدند، چلسی هم در خانه متوقف شد.

چلسی در بازی عقب افتاده خود مقابل هادرزفیلد در خانه به تساوی 1-1 رسید. در این بازی ده‌پویتر در دقیقه 50 میهمان را در استمفوردبریج پیش انداخت، سپس آلونسو در دقیقه 62 توانست بازی را 1-1 کند اما آبی های لندن در زدن گل پیروزی ناکام بودند. به این ترتیب هادرزفیلد بعد از تساوی در خانه من سیتی، در این بازی هم مساوی گرفت تا با کسب امتیاز سی و هفتم خود در این فصل، بقایش را تضمین کند. چلسی هم با این تساوی 70 امتیازی شد و حالا شانس اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

لسترسیتی هم موفق شد با نتیجه سنگین 3-1 آرسنال ده نفره را شکست دهد. در این مسابقه ایهیناچو در دقیقه 14 بازی را 1-0 کرد، دقیقه 15 ماوروپانوس از آرسنال اخراج شد، اما اوبامیانگ در دقیقه 53 بازی را مساوی کرد ولی لستر دو بار توسط واردی و محرز به گل رسید تا بازی 3-1 شود و آرسنال سیزدهمین شکست فصل خود را بپذیرد.

منچسترسیتی قهرمان هم توانست در خانه خود 3-1 برایتون را شکست دهد، در این بازی دنیلو در دقیقه 16، سیلوا در دقیقه 34 و فرناندینیو در دقیقه 72 برای میزبان گلزنی کردند و تک گل حریف توس اولوئا در دقیقه 20 زده شد، سیتی با این برد 97 امتیازی شد و توانست رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند.

تاتنهام در ومبلی توانست 1-0 نیوکاسل را شکست دهد تا با 74 امتیاز، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند. هری کین در دقیقه 50 تک گل این بازی را به ثمر رساند. یاران پوچتینو به امتیاز 74 رسیدند و به رده سوم رفتند.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *