یوونتوس در یک قدمی فتح دوباره سری آ

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – یوونتوس مقابل بولونیا 3-1 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در هفته 36 نیز موفق شد بازی باخته را با برد عوض کند تا با این پیروزی خانگی، در یک قدمی قهرمانی دوباره در سری آ قرار گیرد. تیم آلگری اکنون 91 امتیاز دارد.

در دومین مسابقه شنبه شب از هفته 36 سری آ، یوونتوس در تورین پذیرای بولونیا بود. میهمان در نیمه نخست با پنالتی سیمونه وردی 1-0 پیش افتاد و این گل تا دقیقه 52 پابرجا بود که دی مایو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بازی 1-1 شد.

اما بعد، نوبت به درخشش دوباره کاستا رسید، ستاره برزیلی یوونتوس که در هفته های اخیر استثنایی عمل کرده است، با ارسال دو پاس گل، زمینه ساز پیروزی یوونتوس شد. او ابتدا در دقیقه 63 برای خدیرا نواخت و سپس دقیقه 69 برای دیبالا موقعیت ساخت تا این دو بازیکن با زدن دو گل، بازی را 3-1 کنند و یوونتوس برد شماره 29 خود را جشن بگیرد.

با این نتیجه یوونتوس در فاصله دو بازی مانده به پایان فصل، 91 امتیازی شد و در یک قدمی قهرمانی دوباره در سری آ قرار گرفت. اگر ناپولی همین هفته شکست بخورد، قهرمانی یوونتوس پیش از هفته 37 مسجل خواهد شد. یوونتوس با این قهرمانی، برای هفتمین بار متوالی اسکودتو را از آن خود خواهد کرد.

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *