ونگر: قدردان باشگاه منچستریونایتد هستم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – ونگر از حرکت زیبای باشگاه منچستریونایتد تقدیر کرده است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در آخرین سفرش به الدترافورد بار دیگر شکست خورد. اما در ابتدای این مسابقه، منچستریونایتد به پاس سال ها فعالیت حرفه ای ونگر، از وی تقدیر کرد. فرگوسن سرمربی سابق شیاطین سرخ یادبودی را تقدیم ونگر کرد.

سرمربی فرانسوی آرسنال بعد از این مسابقه، در مورد شکست تیمش و البته تقدیر باشگاه یونایتد، چنین گفت:

اتفاق خوب و زیبایی بود. برای من تنها یک بازی دیگر مثل سایر مسابقات بود ولی حرکت باشگاه منچستریونایتد زیبا و درجه یک بود. قدردان این باشگاه هستم. به جز این مراسم، سال های سال به الدترافورد آمدم و حالا فصل بعد مربی دیگری در بازی با یونایتد، روی نیمکت آرسنال می نشیند، اما نگران نباشید با او هم مثل من برخورد خصومت آمیزی به عنوان سرمربی رقیب خواهد شد!

عملکرد خوب و مثبتی از تیم دیدم، به نوعی این عملکرد نمایانگر عملکرد کلی تیم در بازی های خارج از خانه این فصل بود. موقعیت هایی روی ضدحملات داشتیم ولی در زدن گل کم دقت بودیم. اما عملکرد کلی تیم، به خصوص با این جوانان مثبت بود. در عین حال بازیکنان به خاطر باخت در لحظات پایانی، ناراحت بودند. آن ها تا سر حد توان تلاش کردند، تا دقیقه 70 خیلی در معرض خطر نبودیم ولی مشاهده کردید که از آن دقیقه به بعد، برخی بازیکنان تیم در کنار امدن با فشار و سرعت بازی قدری دچار مشکل شدند. به طور کلی سخت است که بازیکنی را در تیم پیدا کنم که بگویم عملکرد بدی داشت. اما در عین حال نتیجه بدی گرفتیم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *