سوانزی ۰

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – چلسی در ولز موفق شد سوانزی را شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، پیروزی 1-0 چلسی مقابل سوانزی، آبی های لندن را به لیورپول نزدیک تر کرد و سوانزی هم با این باخت شرایطش برای بقا سخت تر شد.

در آخرین بازی روز شنبه از هفته 36 لیگ برتر انگلیس، سوانزی در ولز میزبان چلسی بود. یاران کونته شروع خیلی خوبی داشتند، همان دقیقه چهارم مسابقه بود که تلاش کانته با پاس وی برای هازارد همراه شد، او هم فابرگاس را در سمت راست صاحب توپ کرد و ضربه پای چپ سسک بازی را 1-0 کرد. این پنجاهمین گل او در لیگ برتر انگلیس بود که به این ترتیب به سومین بازیکن اسپانیایی بدل شد که از مرز 50 گل در لیگ انگلیس می گذرد.

30 دقیقه ابتدایی نیمه اول، چلسی با تسلطی که به حریف داشت می توانست به گل های بعدی برسد. آن ها حتی تیر دروازه حریف را هم به لرزه در آوردند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ولی در رسیدن به گل ناکام ماندند. داستان نیمه دوم هم تا حدی شباهت به نیمه اول داشت، البته در این نیمه سوانزی هم قدری جلو کشید و فرصت برای گلزنی داشت ولی آن ها هم بدشانس بودند تا در نهایت بازی با نتیجه 1-0 تمام شود.

با این برد، چلسی به امتیاز 66 رسید و با برد در بازی عقب افتاده خود می تواند پیش از تقابل با لیورپول، به سه امتیازی آن ها برسد. سوانزی هم با این شکست، هفدهم است و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *