امیری: هواداران پرسپولیس لایق بهترین‌ها هستند/ شاهد یک جشن با برنامه بودیم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز خداراشکر شاهد یک جشن با برنامه بودیم و جا دارد از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنیم.

به گزارش وبسایت نود، وحید امیری پس از برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر گفت: به همه پرسپولیسی‌ها، کادر مدیریت، کادر فنی و کادری که پشت پرده زحمت می‌کشیدند، کادر تدارکات، کادر پزشکی و ماساژورها قهرمانی را تبریک می‌گویم، امیدوارم لذت برده باشند از این قهرمانی و کمک کنند به پرسپولیس چون لایق بهترین‌ها است تا این قهرمانی‌ها تکرار شود.

وی در مورد جشن قهرمانی و حضور هواداران گفت: خداراشکر شاهد یک جشن با برنامه بودیم و جا دارد از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنیم، به نظر من این شکل زیباتری بود.

امیری در مورد این موضوع که الان مدال قهرمانی لیگ برتر روی سینه‌اش هست و فکر می‌کنی چه زمانی قهرمانی آسیا را به دست می‌آورید، عنوان کرد: قطعا پتانسیل فوتبال ایران خیلی بیشتر از این است و امیدوارم تمام زیرساخت‌ها فراهم شود. به نظر من اول از هر چیزی کیفیت زمین های چمن‌مان است چون بازیکنان قابلی داریم و اگر بتوانیم بحث‌های مدیریتی و زمین‌های چمن‌مان را درست کنیم حرف‌های زیادی داریم که در آسیا بزنیم، کما اینکه نشان دادیم و تیم ملی کشورمان چندین سال است که رنکینگ اول آسیا را دارد و امیدوارم کمک کنند. نه هواداران پرسپولیس بلکه هواداران کشورمان لایق بهترین نتایج و بهترین اتفاقات هستند. 

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *