باقری: حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و ناامید نمی‌شویم

ورزشی

وبسایت رسمی برنامه نود – هافبک‌ دفاعی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، می‌خواهند با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران‌شان را به دست بیاورند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، فرشید باقری درباره بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان، حساسیت‌های این بازی، شرایط خودش و … صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در زیر می‌آید:

* چقدر برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان آماده هستید؟

من و دیگر بازیکنان آماده دیدار مقابل صنعت نفت هستیم، چون خیلی وقت است که انتظار این بازی را می‌کشیم.

* فکر می‌کنی در جو آبادان بتوانید به دیدار فینال جام حذفی برسید؟

جو ورزشگاه تختی آبادان خیلی سنگین است. نفت آبادان تیم خوبی است، اما ما استقلال هستیم و باید برای برد به زمین برویم و به فینال صعود کنیم.

* آیا مهمترین هدف استقلال قهرمانی در جام حذفی است یا همچنان نیم‌نگاهی به لیگ هم دارید؟

مصدومیت‌ها و بدشانسی‌های نیم‌فصل اول باعث شد عقب بیفتیم، اما در حال حاضر تمرکزمان روی جام حذفی است و می‌دانیم نگاه هواداران به این جام است، بنابراین می‌خواهیم با قهرمانی دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم. با این حال تا آخرین لحظه برای لیگ می‌جنگیم و هیچ وقت ناامید نخواهیم شد.

* پس خیلی حسرت امتیازهای از دست رفته نیم‌فصل اول را می‌خورید.

قطعاً حسرت می‌خوریم، چون عقب افتادیم. باید به آینده امیدوار بود و برای موفقیت و شادی هواداران تلاش کنیم.

* به خودت برسیم، امسال بیشتر از سال گذشته بازی می‌کنی …

امسال خدا را شکر شرایطم به نسبت سال گذشته بهتر شده است. در استقلال جا افتاده‌ام، با شرایط تیم و هواداران آشنا شده‌ام و بهتر می‌توانم کار کنم.

* آیا از عملکردت راضی هستی؟ آیا آن چیزی که امسال انتظار داشتی برآورده شده؟

زمانی از خودم راضی هستم که هواداران و کادر فنی از من راضی باشند. فکر می‌کنم امسال به این موضوع نزدیک‌تر شده‌ام، چون می‌بینم که انتظار هواداران چقدر از من بالاست. هدف من و همه بازیکنان و کادر فنی موفقیت تیم است. هنوز به هدفم نرسیده‌ام، چون انتظارم از خودم بالاست. احساس می‌کنم باید سعی و تلاشم را بیشتر کنم تا خدا من را به چیزی که می‌خواهم برساند.

 * از جمله بازیکنانی هستی که در حفظ توپ خوب کار می‌کنی. شفر هم به بازی‌ات اعتقاد دارد، اما شاید هواداران بازیکنان فانتزی و کسانی را که گل می‌زنند، دوست داشته باشند، این مسئله ناراحتت نمی‌کند؟

هافبک دفاعی پستی است که خیلی به چشم نمی‌آید و باید با دید فنی به آن نگاه کرد. با قسمت دوم سؤال‌تان موافق نیستم، چون هواداران کسی را دوست دارند که با تعصب و با تمام وجودش بازی کند. سعی من این است که با دوندگی و جنگندگی به تیم کمک کنم.

* این موضوع صحت دارد که شفر به خاطر اعتقادی که به بازی‌ات دارد، در تمرینات با تو زیاد صحبت می‌کند؟

بله، خودم احساس می‌کنم به من اعتقاد دارد.

* چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

هواداران بدانند همه تلاش من و بازیکنان و کادر فنی شاد کردن دل آنهاست. با تمام وجود برای استقلال و نام این باشگاه می‌جنگیم. همه تمرکز ما قهرمانی در جام حذفی است و می‌خواهیم دل آنها را شاد کنیم.

 

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *