کلکسیون اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول/ بازیکنان صبای قم، هفت گل خوردند و قهر کردند!

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – هفته سی و یکم لیگ با مجموعه ای از اتفاقات عجیب و غریب پایان یافت

به گزارش وب سایت نود، در یکی از عجیب ترین اتفاقات ،تیم صبای قم که سقوطش به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور قطعی شده امروز در رفسنجان میهمان مس رفسنجان بود. آنها در این بازی ترک عادت نکردند و مثل هفته های گذشته از حریف هفت گل دریافت کردند اما در بازی امروز زمانی که رفسنجانی ها گل هفتم را به ثمر رساندند، بازیکنان صبا زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند تا بلکه بازی به جای هفت بر صفر، سه بر صفر اعلام شود!

این بازی از سوی داور و ناظر بازی نیمه تمام اعلام شده است.

در دیگر رخدادهای عجیب امروز ، بازی تیمهای شهرداري تبريز و فجر در تبريز بعد از يك نيمه ، تعطيل شد. در پايان نيمه اول در شرایطی كه فجر دو بر يك ميزبان را شكست داده بود درگيري دو بازيكن شهرداري تبریز با هم، باعث اخراج يكي از آنها از سوي داور بازی شد. پس از اخراج بازیکن، یک فرد که مشخص نبود چه سمتی دارد با داور بازی درگیر شد. درگیری بالا گرفت و بازی در نیمه دوم 20 دقیقه تعطیل شد و داوران و ناظران بازی به دلیل عدم تامین امنیت بازی اجازه شروع شدن بازی را ندادند . پس از اینکه شرایط مهیا شد دوباره بازی از سر گرفته شد و در نهایت هم فجر شهید سپاسی بازی را سه بر یک به سود خود به پایان رساند تا همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران باشد. 

اما اتفاقات غیرمتعارف امروز تنها به این دو مورد محدود نمی شود در دیدار راه آهن و گل گهر داور چهارم به دلیل نداشتن تابلو تعویض  بازیکنان تعویضی را صدا می زد!

 

60610

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *