هفته بیست و یکم از نگاه دوربین‎‏؛ فاصله ایمنی با قائدی

ورزشی

وبسایت رسمی برنامه نود – هفته بیست و یکم لیگ برتر با شگفتی‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین زیاد همراه بود. 

به گزارش وب‌سایت نود، هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر برگزار شد. استقلال بعد از چند هفته نتایج نه چندان خوب باز هم با یک برد پرگل امیدها را زنده کرد. پرسپولیس هم با وجود نتیجه گرفتن در هفته‌های گذشته اما مدت‌ها بود یک برد قاطع بدست نیاورده بود. این هفته، هفته درخشش سرخابی‌ها بود و البته پررنگ‌شدن حضور فولاد و ذوب‌آهن و سایپا در رده‌های بالایی جدول.

هل دادن بازیکن پارس جنوبی جم یکی از صحنه‌هایی بود که رضا کرمانشاهی ندید اما در بخش کارشناسی داوری و بازدید مجدد فیلم جلب توجه کرد و حتی زمزمه‌هایی هم مبنی بر محرومیت بازیکن استقلال شنیده می‌شود. صحنه‌ای که احتمالا مانند داستان جپاروف چند روزی حاشیه‌ساز خواهد شد.

محسن فروزان روز بدی را مقابل هم‌تیمی‌های سابقش گذراند. اگرچه شاید در این بازی نقش داوری در باخت پارس جم بیشتر از نقش دروازه‌بان یا بقیه بازیکنان این تیم بوده باشد اما او در کل کارنامه خوبی مقابل سرخابی‌ها ندارد. فروزان بیشترین باخت‌هایش را در کارنامه بازیگری‌اش مقابل این دو تیم تجربه کرده است. 6 باخت مقابل استقلال و 6 باخت مقابل پرسپولیس.

این عکس یکی از صحنه‌های زیبای بازی پرسپولیس و پیکان بود. جایی که برانکو به برخورد خشن با جیمی‌جامپ اعتراض می‌کند و افشین پیروانی هم او را همراهی می‌کند.

دومین زوج برتر لیگ. بعد از برانکو و علیپور، قلعه‌نویی و تبریز روزهای خوب و پرگلی را می‌گذرانند و زوج دوم لیگ برتر هستند. قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم به دنبال راهکار همیشگی‌اش یعنی استفاده از بازیکنان باتجربه رفت و باز هم جواب گرفت. در لیگی که هر روز جوانگرایی نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند، قلعه‌نویی همچنان با تکیه بر باتجربه‌ها نتیجه می‌گیرد. جالب است که میانگین سنی تیم او نسبت به ابتدای فصل دوسال بیشتر شده است و نتایج تیمش هم بهتر.

ترابی این فصل به ستاره اول نارنجی‌پوشان تبدیل شده است. بازیکنی که در ابتدای فصل با دعوا و حاشیه ماندنی شد حالا در تیم علی دایی روزهای درخشانی را رقم می‌زند. این فصل، بهترین فصل این مهاجم جوان است

مربیان حریف از این به بعد باید حواسشان به قائدی در زمانی که در زمین حضور دارد باشد. باید با برچسب «افتادنی»است به بازیکنانشان هشدار بدهند که نزدیک او نشوند و کوچکترین برخوردی با او نداشته باشند چون مثل بازی با پارس جنوبی، منجر به پنالتی یا اخراج می‌شود. 

 

 30388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *