بارسا و رئال در پی ارائه پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی برای ستاره سیتی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – رحیم استرلینگ یکی از ستاره های درخشان این فصل منچسترسیتی بوده است.

به گزارش وب سایت نود، بارسلونا و رئال مادرید در نظر دارند برای جذب رحیم استرلینگ، ستاره باشگاه منچسترسیتی اقدام کنند. این بازیکن ملی پوش دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد.

در حالی که سیتی قصد دارد با پیشنهادی چشمگیر، قرارداد این ستاره ۲۳ ساله را تمدید کند، نمایش های درخشان استرلینگ در این فصل و زدن ۲۰ گل در ۳۷ بازی برای آبی آسمانی ها توجه غول های فوتبال اسپانیا را به خود جلب کرده است؛ تیم هایی که به دنبال افزودن نیروی جوان به قوای تهاجمی خود هستند.

بنا به ادعای تلگراف، پپ گواردیولا بیم ان را دارد که پیش از آغاز جام جهانی وارد رقابتی سخت با دو باشگاه اسپانیایی بر سر نگاه داشتن ستاره اش شود. سیتی قصد دارد هرچه سریع تر برای تمدید قرارداد با استرلینگ وارد عمل شود. چرا که درخشش احتمالی وی در جام جهانی ارزش وی را تا حد بسیاری بالا خواهد برد. از طرفی تمدید زودهنگام با استرلینگ موجب دلسردی باشگاه های خواهان وی نیز خواهد بود.

ارزش رحیم استرلینگ بعد از کار با گواردیولا به سکل قابل ملاحظه ای بالل رفته است چرا که وی تحت نظر سرمربی اسپانیایی استعدادهای نهان خود را شکوفا دیده و به قابلیت های بازی خود افزوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *