دیدار صمیمانه با یکی از دانش آموختگان دبیرستان نمونه

اخبار و رویدادها
بسمه تعالی
هجدهم دی ماه سال 90 به اتفاق مهندس پیام جلیلی (دبیر جدید کانون دانش آموختگان نمونه) و طی هماهنگی قبلی، آقای دکتر حامد افرسیاب را در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ملاقات کردیم.
دیدار بسیار صمیمانه ای انجام شد و در این بین سوالهایی هم از آقا حامد پرسیدیم که خلاصه صحبت های ایشان را از زبان خودشان نقل می کنم:
“دوران ابتدایی را یکسال در دبستان شهید محبی و 4 سال باقیمانده را در دبستان طالقانی گذراندم. دوران راهنمایی مدتی در مدرسه ای در پشت امامزاده ابراهیم و مدتی هم در ساختمان دبیرستان طبری سپری شد . تا سر انجام به ساختمان جدید در اسپه کلا که با همت مدیران و انجمن اولیا مربیان فراهم شده بود، نقل مکان کردیم. جو درس خواندن در دوران راهنمایی قویتر بود و حقیقتاً در دوران راهنمایی بیشتر از دبیرستان درس میخواندیم. هم سطح بودن بچه ها باعث می شد دبیران با اشتقیاق و رقبت بیشتری در کلاس ها حاضر شوند. در دوران دبیرستان هم رقابت سالم بین بچه ها ادامه داشت. همواره سعی و تلاش من این بود که در بین هم کلاسی ها رتبه برتر باشم”.
حامد در سال78 با رتبه 92به همراه دوستان سابق آقایان الیاس رودگر ، رضا قلیزاده و یونس یاسان وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. در کنکور ارشد هم با رتبه 23 گرایش طراحی کاربردی را انتخاب و تا مقطع دکتری در دانشگاه صنعتی شریف به تحصیلات ادامه داد. پاییز سال 90 همگام شد با آغاز کار ایشان به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل.
دروس طراحی اجزاء، مقاومت مصالح و اجزای محدود مقدماتی را برای دانشجویان دوره لیسانس و اجزای محدود پیشرفته را برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تدریس می کنند.
دکتر افراسیاب از آقای مدنی به عنوان اثر گذارترین معلم دوران تحصیل یاد کرد و عقیده دارد که کنکور ملاک ارزیابی صحیح نیست بلکه پایه و بنیه علمی افراد مهم است.
در پایان حامد از بچه های هیئت مدیره کانون تشکر کرد و یکی از بهترین خاطرات امسال را برنامه عید دیدنی 90 عنوان کرد.
ما هم از آقای افراسیاب که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند تشکر میکنیم و برای تمامی بچه های راهنمایی و دبیرستان نمونه آرزوی توفیق روز افزون داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *