برنامه مورینیو برای فروش پوگبا و جذب کروس، وراتی و واران

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مورینیو شاید در تابستان 2018 پوگبا را به فروش برساند.

به گزارش وبسایت نود، میرر در گزارش اخیر خود مدعی شده است که مورینیو در نظر دارد برای بازگرداندن یونایتد به جمع تیم های مدعی در انگلیس و اروپا، چهار بازیکن طراز اول را به الدترافورد منتقل کند و برای جبران هزینه های خرید این بازیکنان ستاره، می خواهد پوگبا را به فروش برساند.

یونایتد در تابستان 2016 با مبلغ 89 میلیون پوند پوگبا را به خدمت گرفت ولی در این فصل او و مورینیو به مشکل برخورده اند و ستاره فرانسوی در چند بازی نیمکت نشین بوده است، حالا به نظر می رسد مورینیو قصد دارد با فروش این بازیکن، ستاره های جدیدی را جذب کند. دو گزینه اصلی او کروس و واران هستند، هنوز مشخص نیست رئال مادرید آیا راضی به فروش این بازیکنان ارزشمند خواهد شد یا خیر ولی در صورت عدم موفقیت در جذب این دو بازیکن، مورینیو به دنبال خرید وراتی و مارکینیوش دو ستاره پاریسن ژرمن خواهد رفت. در عین حال برای تقویت سمت چپ خط دفاع، احتمالاً لوک شاو فروخته می شود و ساندرو گزینه اصلی مورینیو برای دفاع چپ است.

اگرچه یونایتد قصد فروش پوگبا را دارد ولی هنوز مشخص نیست چه تیمی بتواند مایل به جذب این بازیکن ارزشمند و پرداخت مبلغی سنگین برای خرید وی باشد، زیدان ستاره فرانسوی را می ستاید ولی در شرایط فعلی ترجیح می دهد دخیا را از یونایتد جذب کند.

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *