گزارش تمرین امروز استقلال؛ فریادهای «گرهارد» بر سر رحمتی/ حضور یک بازیکن تستی در تمرین

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مربی آلمانی که در تمرینات استقلال حاضر می شود، امروز با جدیت خاصی دروازه‌بان‌های این تیم را تمرین داد.

به گزارش وبسایت نود، تمرین ظهر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

* تیام، پادوانی و محسن کریمی که دچار مصدومیت شده‌اند، غایبین تمرین امروز بودند.

* گرهارد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی که به همراه شفر به تهران آمده است، امروز وظیفه کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده گرفت و بارها با فریادهایش از رحمتی می‌خواست تا تمرینات خود را جدی‌تر انجام دهد.

* با توجه به اینکه تقریباً در انتهای این فصل فوتبال هستیم، یک بازیکن تستی در تمرین حاضر شد و با هماهنگی شفر، اجازه تمرین پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر دقایقی با فرشید اسماعیلی و جابر انصاری به طور اختصاصی صحبت کرد.

* شفر در ابتدای تمرین دقایقی را با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست تا تمرینات را جدی‌تر انجام داده و با آمادگی کامل، آماده حضور برابر نفت تهران باشند.

* پس از صحبت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداخته، در آیتم بعدی، کار با توپ انجام دادند و در بخش پایانی تمرین، یک بازی درون‌تیمی در نیمی از زمین را برگزار کردند که شفر و ساناک، مرتب بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* نصرالله عبداللهی هم به همراه صادق ورمزیار مدیر تیم‌های پایه آبی‌پوشان در تمرین حاضر بودند و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر نفت تهران برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز نهم فروردین ماه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *