رئال مادرید در فکر خرید پنج بازیکن جدید در تابستان 2018

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – زیدان در پی تغییر و تحول در تیمش است.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه هنوز وضعیت زیدان برای فصل آینده مشخص نیست و رئال مادرید نیز در دو فصل گذشته موفق به فتح لیگ قهرمانان شده اما سرمربی فرانسوی در پی تغییر و تحول در ترکیب تیمش است. آ اس گزارش داده است که رئال مادرید قصد دارد در تابستان 2018 پنج بازیکن جدید به خدمت بگیرد و تعدادی از بازیکنان جوان تیم نیز احتمالاً برنابئو را ترک خواهند کرد.

پنج پستی که مورد توجه زیدان است از این قرارند: دفاع راست، مدافع میانی، هافبک، وینگر و یک شماره نه. در عین حال گفته می شود زیدان هنوز هم به ناواس اعتماد کامل دارد.

برای پست دفاع راست، زیدان در پی آن است تا تیمش را تقویت کند چرا که تصور می کند در شرایط فعلی این پست نیاز به خرید بازیکن دارد. در واقع وایخو و حکیمی در خط دفاع نتوانستند انتظارات زیدان را برآورده کنند و بر همین اساس بحث خرید دفاع مطرح شده است. گفته می شود آلوارو ادریوزولا مدافع سوسیداد یکی از گزینه های مدنظر رئال مادرید است.

برای خط میانی هم، رئال مادرید به دنبال جذب بازیکن جدید است. نام هایی همچون یولین وایگل، امره جان و لیاندرو پاردس گزینه هایی هستند به حضور در مادرید لینک شده اند. برای نوک خط حمله هم رئال مادرید به دنبال خرید بازیکن گلزنی است. گزینه اصلی آن ها روبرت لواندوفسکی است که به نظر می رسد مایل به ترک بایرن مونیخ در تابستان است، ولی رئال مادرید در فرآیند خرید وی هنوز به پیشرفت خاصی نرسیده است. تیمو ورنر هم دیگر گزینه مورد علاقه رئال مادرید است.

برای پست وینگر هم گزینه های زیادی به رئال مادرید لینک شده اند. در حال حاضر صلاح یک خرید ایدئال برای رئال مادرید تصور می شود، درخشش خیره کننده او سبب شده بازیکنی با اولویت در لیست خرید شود. اما در عین حال رئال مادرید هنوز هم نیم نگاهی به شرایط نیمار و هازارد دارد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *