سرپرست سابق نفت: وضعیت جسمانی‌ام بد نیست اما گلوله هنوز در سرم قرار دارد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سرپرست سابق تیم نفت تهران گفت: با وجود بهبودی نسبی هنوز از بیمارستان مرخص نشده‌ام و این در حالی است که گلوله شلیک شده هنوز در سر او قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، فرامرز ورمقانی درخصوص آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از شلیکی که به سر او انجام شده بود، گفت: خوشبختانه شرایط جسمانی‌ام رو به بهبود است و وضعیت خوبی دارم؛ البته کمی در دیدن مشکل دارم و اشیاء را تار می‌بینیم و این به این دلیل است که به عصب چشم من آسیب وارد شده است. این را هم باید بگویم که گلوله از سر من خارج نشده است. تیم پزشکی تشخیص داده که گلوله در سر من باقی بماند.

سرپرست سابق تیم نفت تهران درخصوص اینکه آیا از بیمارستان مرخص شده یا نه، افزود: قرار بود پنجم فروردین مرخص شوم اما پرونده‌ای که برایم تشکیل دادن مشخص نیست کجاست و به همین دلیل هنوز مرخص نشده‌ام. از دادگاه، مسئول قضایی، دادسرا و همچنین نیروی انتظامی پیگیر پرونده‌ام شده‌ام اما پاسخ دقیقی نگرفته‌ام و به همین دلیل مرخص نشده‌ام. از طرفی هم بیمه من را قبول نمی‌کنند و می‌گویند چون اتفاق رخ داده برای من جنایی است باید دادستان در این باره نامه بدهد.

ورمقانی افزود: در بیمارستان دیگر به من دارو و غذا نمی‌دهند چون می‌گویند مرخص شده‌ای و اسمت در سیستم بیمارستان نیست اما اجازه مرخص شدن هم به من نمی‌دهند و در بیمارستان گیر افتاده‌ام. با رئیس بیمارستان هم صحبت کردم که متاسفانه پاسخ درستی به من نمی‌دهند. حتی حاضر شدم که پول نقد هم بدهم تا از بیمارستان مرخص شوم اما می‌گویند نماینده بیمه باید بیاید. نماینده بیمه همه که آمد می‌گوید من نمی‌توانم به تنهایی تصمیم بگیرم و به دلیل حضور در تعطیلات نوروزی کسی پاسخگوی من نیست و از این طرف به آن طرف مرا پاس می‌دهند. امیدوارم مساعدتی انجام شود تا مرخص شوم وگرنه باید تا آخر تعطیلات نوروزی در بیمارستان بمانم.

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *