تونس مهم‌ترین بازی کی‌روش؛ حریفانی در حسرت روسیه

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – در میان تمام حریفانی که بعد از مشخص شدن قرعه ایران در روسیه انتخاب شدند تنها تونس در جام‌جهانی حضور دارد.

به گزارش وب‌سایت نود، بعد از بازی با سیرالئون که انتقادات زیادی را به دنبال داشت بازی با تیم متوسطی مثل تونس توانست تا حدود زیادی انتظارات را برآورده کند. به خصوص که در این بازی خط دفاعی ایران محک جدی خورد و ایراداتش کاملا مشخص شد. تونس را در میان حریفان دوستانه ایران در بازیهای گذشته و پیش رو می‌توان مهم‌ترین تیم دانست و به غیر از این تیمدر میان لیست بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران نمی‌توان حریفی را پیدا کرد که در جام‌جهانی حضور داشته باشد.

الجزایر، ازبکستان،ترکیه، سوریه، یونان و لیتوانی حریفان بعدی شاگردان کی‌روش در بازی‌های پیش رو هستند. از بین حریفانی که بعد از مشخص شدن قرعه ایران در  جام‌جهانی روسیه انتخاب شده‌اند تونس تنها تیمی است که در جام‎جهانی حضور دارد. بقیه حریفان تیم ملی فارغ از کیفیت فنی‌شان نتوانسته‌اند جواز حضور در روسیه را بدست بیاورند. در میان حریفان نامبرده شده شاید ترکیه و یونان دو تیمی که در رنکینگ فیفا رتبه‌های 38 و 45 را در اختیار دارند شاید بیش از سایر تیم‌ها بتوانند محک خوبی برای تیم ملی باشند و البته این که آنها با بازیکنان اصلی مقابل ایران حاضر شوند یا نه مساله مهم این بازیهاست.

در میان تمام بازی‌هایی که فدراسیون تدارک دیده تونس به روسیه خواهد آمد وبا تیم‌های در جام انگلیس، بلژیک و پاناما همگروه خواهد بود.

30388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *