چلسی برای بازسازی استمفوردبریج با همسایه ناراضی به توافق رسید

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سان گزارش داد که خانواده “کراس وایت” بالاخره با باشگاه چلسی در زمینه بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج به توافق رسیدند.

به گزارش وبسایت  نود، این خانواده از باشگاه چلسی شکایت کرده بودند و معتقد بودند که با ساخت استمفوردبریج جدید عملا آفتاب خانه شان را از دست می دهند و مجبورند که در اغلب ساعات روز در سایه زندگی کنند. آنها در همسایگی ورزشگاه اختصاصی باشگاه چلسی زندگی می کنند. در نهایت باشگاه چلسی با پرداخت مبلغی قابل توجه دل آنها را بدست آورد تا پروژه ساخت ورزشگاه جدید چلسی به هم نخورد.

مشخص نیست که دقیقا چه مبلغی به خانواده کراس وایت پرداخت شده است اما به نظر می رسد که چند میلیون پوند دریافت کرده اند. چند ماه پیش مبلغ درخواستی این خانواده 20 میلیون پوند بود که پس از سه ماه مذاکره با آبراموویچ به توافق رسیدند. خانواده کراس وایت قریب به پنجاه سال است که در محله استمفورد در نزدیکی ورزشگاه چلسی زندگی می کنند. 

ورزشگاه جدید باشگاه چلسی که معماری آن را شرکت هرزوگ و مورون از سوئیس به عهده دارد حدود 500 میلیون پوند هزینه در برخواهد داشت و ساخت و ساز تا سال 2021 به اتمام خواهد رسید. این ورزشگاه در معماری جدیدش بیش از 60 هزار تماشاگر خواهد داشت و چلسی در زمان ساخت و ساز در ورزشگاهی دیگر بازیهای خانگی خود را برگزار خواهد کرد.

1140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *