کلوپ: اگر لازم باشد ما هم اتوبوس پارک خواهیم کرد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کلوپ مشکلی با فلسفه بازی دفاعی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه جدال حساس با منچستریونایتد، یورگن کلوپ ضمن احترام به سبک بازی مورینیو از اهمیت پیروزی در مسابقات صحبت کرده و اذعان داشته مسئله اصلی کسب برد است و نه فلسفه تیمی، کلوپ در این باره چنین نظری دارد:

من هیچ مشکلی با دفاع کردن ندارم، می دانم که آن ها سبک خاصی فوتبال بازی می کنند ولی مسئله اصلی کسب برد است و برای پیروز شدن در فوتبال، راه های زیادی است. در سال های اخیر منچستریونایتد از نظر کسب جام تیمی موفق تر نسبت به ما بوده، به این موضوع احترام می گذاریم و همین طور به تیم یونایتد، تیمی که سبک خاصی از بازی را مدنظر دارد.

اگر ما هم بخواهیم دفاع کنیم، باید این کار را با تمام آنچه در اختیار داریم انجام دهیم. این مسابقه جدال فلسفه و سیستم ها نیست، بلکه مسابقه میان دو تیم خوب است. وقتی آن ها حمله می کنند امیدوارم که بازیکنانم همگی در دفاع شرکت کنند، اگر مردم به این کار، اتوبوس پارک کردن می گویند، مشکلی با این قضیه ندارم! دلایلی برای این وجود دارد که آن ها دو امتیاز بیشتر از ما دارند. نمی خواهیم به الدترافورد برویم و نشان دهیم که چقدر تیم خوبی هستیم، بلکه به دنبال کسب نتیجه هستیم.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *