ملکی : فدراسیون فوتبال باید از حقوق استقلال صیانت کند / هواداران نگران نباشند با شفر تمدید خواهیم کرد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – اکبر ملکی عضو هیات مدیره استقلال ،  ضمن انتقاد از داور مالزیایی دیدار استقلال و العین اظهار داشت فدراسیون فوتبال باید از حقوق استقلال صیانت کند 

به گزارش وب سایت نود ، ملکی در گفتگو با خبرنگار نود بیان داشت  اشتباهات داوری آن قدر بزرگ بود که هر بیننده ای به ضعف و یک طرفه سوت زدن داور بازی صحه می گذاشت. مطمئن باشید هرجا که حقی از استقلال تهران پایمال شود ما نسبت به آن واکنش نشان می دهیم و طبق مقررات ما حق این را داریم که این امور را به اطلاع کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم.امیدواریم دیگر این امر تکرار نشود.
او افزود  چرا باید تیم های ایرانی در تقابل با تیم های کشور های حوزه خلیج فارس مغموم شوند ؟ در حافظه تاریخی ما چندین مورد وجود دارد که داوران به نفع رقیبان ایران سوت زده اند و حق تیم های ایرانی پایمال شده است. این وظیفه فدراسیون فوتبال است که از حقوق ما صیانت کند و نگذارد داورانی برای بازی ها انتخاب شوند که غرض ورزی کنند . باید داورانی از کشور های شرق آسیا مانند ژاپن و کره و استرالیا که قابل خریداری نباشند انتخاب شوند. اخیرا هم داوران ژاپنی برای ما سوت زدند که دیدید مشکلی بوجود نیامد. این اوج بی عدالتی بود و در بازی برگشت بچه‌ها جبران خواهند کرد و به عنوان صدرنشین صعود خواهیم کرد.

او در پاسخ سوال خبرنگار نود در خصوص خریدها احتمالی استقلال پاسخ داد که هنوز لیستی از سوی آقای شغر داده نشده است . تیام خرید خوبی بود و بویان هم مصدوم بود و در آینده بنا به نظر شفر بازی خواهد کرد ولی اگر شفر بازیکن دیگری را بخواهد حتما مقدمات حضورش را فراهم خواهیم کرد.
ملکی در خصوص تمدید قرارداد شفر گفت حتما این امر صورت خواهد گرفت   همان طور که می بینید استقلال از هر نظر آماده است و در 20 روز گذشته از چند بازی سنگین سربلند بیرون آمدیم . هواداران استقلال نگران نباشند ما تمام سعی خود را در تمدید قرارداد شفرخواهیم کرد.

۶۰۶۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *