پاریسن ژرمن 1

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – رئال مادرید موفق شد در زمین تیم پاریسن ژرمن هم به پیروزی 2-1 دست یافته و در مجموع با نتیجه 5-2 راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پاریسن ژرمن در حالیکه نیمار را در این مسابقه همراه خود نداشت، برخلاف کری های قبل از مسابقه، مقابل مدافع عنوان قهرمانی حرف چندانی برای گفتن نداشت و با قبول شکست 2-1 خانگی، وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان داشت.

نیمه اول این دیدار جذاب و پرهیجان در حالی بدون گل مساوی پایان یافت که پاریسن ژرمن در غیاب نیمار خط حمله سردرگمی داشت و در طرف مقابل تیم زیدان با برنامه و پرسینگ خوب، ضدحملات خطرناکی طراحی می کرد که آریولا در چند مرحله ضربات بازیکنان رئال مادرید از جمله موقعیت تک به تک کریم بنزما را مهار کرد تا امید ها برای نیمه دوم زنده بماند.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید روند خوب خود را ادامه داد و در دقیقه ’51 روی اشتباه آلوز و توپ ربایی آسنسیو، توپ به وازکز رسید تا ارسال این بازیکن از سمت چپ را رونالدو در تیر دوم با یک ضربه سر قاطعانه وارد دروازه میزبان کند؛ دوازدهمین گل فوق ستاره پرتغالی به این معنی بود که تیم امری برای صعود به 4 گل احتیاج داشت.

در حالیکه بعد از این گل پاریسی ها به فشار خود افزوده بودند، در دقیقه ’66 مارکو وراتی به دلیل اعتراض شدید به داور آلمانی مسابقه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای تیمش سخت تر شود. برخلاف انتظار، در دقیقه ’71 پاریس به گل تساوی رسید؛ کرنر ارسالی در شلوغی محوطه بعد از برخورد با چند بازیکن، به پای کاوانی برخورد کرد و وارد دروازه ناواس شد تا حساب کار 1-1 شود.

در ادامه در حالیکه بنزما یک موقعیت عالی دیگر را از هم از دست داد، با گرت بیل تعویض شد و تونی کروس هم به جای کواچیچ به بازی آمد و رئال مادریدی که بر بازی سوار شده بود، در دقیقه ’79 صعود خود را با گل دوم قطعی کرد؛ ضدحمله ای دیگر و در نهایت ضربه بغل پای کاسمیرو از داخل محوطه که با تکل مارکینیوش هم برخورد کرد و با تغییر مسیر به تور دروازه رسید. در ادامه یک بار هم ضربه لوکاس وازکز به تیر عمودی برخورد کرد و سرانجام بازی با پیروزی تیم زیدان به پایان رسید.

این پیروزی در جشن تولد 116 سالگی باشگاه رئال مادرید کادوی خوبی به هواداران این تیم بود.

1771

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *