تیم منتخب هفته 25؛ رد کمرنگ دربی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دیدار دربی که مهمترین بازی هفته بود نقش چندان ویژه‌ای در تیم منتخب هفته نداشت. اگرچه استقلال که برنده دربی شد دو نماینده در تیم این هفته داشت. اما نکته قابل توجه تکرار پیاپی حضور نیازمند در این ترکیب برای دومین هفته است. 

به گزارش وبسایت نود، هفته 25 لیگ برتر با برگزاری دربی سرخابی‌ها یکی از مهم‌ترین هفته‌های لیگ بود اما جذابیت نسبتا پایین دیدار استقلال و پرسپولیس باعث شد دو تیم چندان نقش ویژه‌ای در تیم منتخب هفته نداشته باشند. وریا غفوری که تک گل 3 امتیازی استقلال را زد و مجید حسینی تنها نمایندگان سرخابی‌ها در تیم منتخب بودند. نکته جالب توجه تیم این هفته حضور مجدد پیام نیازمند دروازبان پیکان است. نیازمند هفته قبل هم در تیم منتخب قرار گرفته بود و این بار هم بعد از درخشش در تبریز بهترین دروازبان هفته شد.

نفر به نفر با تیم منتخب هفته بیست و پنجم:

پیام نیازمند، پیکان، نمره2: دروازبان جوان پیکان با 5 مهار موفق شد نقش ویژه‌ای در برد مهم خارج از خانه پیکان در تبریز داشته باشد. به خصوص در نیمه دوم و بعد از اخراج دو بازیکن پیکان و افزایش فشار تبریزی‌ها نیازمند موفق شد همه شوت‌های در چارچوب را مهار کند.

وریا غفوری، استقلال، نمره1.5: مدافع راست آماده استقلال سه امتیاز حساس بازی دربی را برای آبی‌ها به دست آورد تا هم شفر و شاگردان‌اش شکست بازی رفت را جبران کرده باشند و هم به نایب قهرمانی و کسب سهیمه آسیا امیدوار شوند. البته وریا به جز گلی که زد بارها مدافعان پرسپولیس را هم آزار داد و در خط دفاع هم موفق ظاهر شد تا بهترین بازیکن زمین باشد.

محمدحسین مرادمند، پدیده، نمره2: مدافع جوان و مستحکم پدیده نقش مهمی در برد خانگی مشهدی‌ها برابر سپیدرود داشت. مرادمند با 8 نبرد موفق بیشترین موفقیت را در بین همه بازیکنان زمین داشت و با 8 عملکرد دفاعی موفق توانست نقش مهمی در خنثی کردن حملات سپیدرود داشت. مرادمند با ثبت یک پاس کلیدی در حملات پدیده هم نقش داشت.

مجید حسینی، استقلال، نمره2: حسینی برابر پرسپولیس یکی از کم‌اشتباه‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت تا بهترین گلزن لیگ برتر و هافبک‌های خلاق تیم برانکو تا پایان بازی به هیچ نتیجه‌ای نرسند. حسینی با ثبت 13 عملکرد دفاعی در تکل، دفع و قطع توپ بهترین بازیکن زمین از این نظر بود تا در تیم منتخب هفته هم قرار بگیرد.

ساموئل سارفو‏، سایپا، نمره2.5: مدافع غنایی که اولین بازی خود برای سایپا را انجام داد آنقدر موفق بود که در تیم منتخب هفته هم قرار گرفت. سارفو با 13 عملکرد دفاعی موفق نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه نارنجی‌پوشان داشت. مدافعی که به موقع در حملات هم شرکت می‌کرد و دو شوت هم در این بازی به ثبت رساند.

آگوستو سزار، صنعت نفت، نمره2: هافبک برزیلی آبادانی‌ها در برد 4 گله نفت اگرچه موفق به گلزنی نشد اما حضورش در میانه زمین وزنه سنگینی برای تیم کمالوند بود. سزار با ثبت 6 عملکرد دفاعی موفق نقشی مهم در برتری آبادانی‌ها در قلب زمین داشت. او 3 بار هم با شوتزنی شانس خود برای گل را امتحان کرد که شوت‌هایش راهی به چارچوب نداشت.

عادل کلاه‌کج، استقلال خوزستان، نمره2.5: کلاه‌کج در بازی با نفت تهران موفق شد تک گل 3 امتیازی اهوازی‌ها را به ثمر برساند تا تیم ویسی بازی مهم هفته بیست و پنجم را با برد پشت سر بگذارد. اهمیت این تک گل به اندازه‌ایست که می‌تواند استقلال را از سقوط نجات دهد و البته کلاه‌کج را به تیم منتخب برساند.

مهدی مومنی، پیکان، نمره2: مومنی در دیدار با تراکتورسازی موفق شد گل برد پیکان را وارد دروازه تبریزی‌ها کند. هافبک مهاجم پیکان با دوندگی بالا نقش مهمی در حفظ گل زده‌اش و برد پیکان داشت و با 6 دفع و قطع توپ عملکرد دفاعی قابل قبولی هم به اجرا گذاشت.

لوسیانو پریرا، صنعت نفت، نمره1.5: پریرا در بازی با مشکی‌پوشان یکی از دقیق‌ترین روزهایش را گذراند. او 4 شوت زد که 2 شوت در چارچوب بود و هر دو هم به گل تبدیل شد. هر 30 پاس پریرا به مقصد رسید و یکی از آن‌ها هم به پاس گل تبدیل شد تا مهاجم برزیلی روی 2 گل از 4 گل آبادانی‌ها نقش مستقیم داشته باشد.

ساسان انصاری، سپاهان، نمره2: انصاری برای برد برابر گسترش فولاد همه کار کرد. او 3 بار با شوت شانس‌اش برای گلزنی را امتحان کرد که یک بار موفق شد. به جز این ساسان با 2 پاس کلیدی برای دیگر مهاجمان طلایی‌پوش هم موقعیت‌سازی کرد که البته هیچکدام به گل تبدیل نشد تا سپاهان با همان تک گل ساسان به پیروزی برسد.

آرمان رمضانی، سایپا، نمره2: دبل رمضانی برابر فولاد برد مهمی را برای سایپا به همراه داشت. رمضانی که یکی از دقیق‌ترین مهاجمان لیگ برتر است از 3 شوتی که به سمت دروازه فولاد زد نهایت برداشت را کرد و 2 گل به علی دایی هدیه داد و البته خودش هم در تیم منتخب هفته قرار داد.

شماتیک تیم منتخب هفته بیست و پنجم

 14002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *