کونته: باشگاه باید جاه‌طلبی‌اش را نشان دهد نه من!

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کونته درباره شرایط فعلی باشگاه چلسی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در شرایطی که نتایج ضعیف چلسی در هفته های اخیر موجب شده فشار زیادی روی کونته وارد شود ولی سرمربی ایتالیایی چلسی اعتقاد دارد جاه طلبی معطوف به باشگاه است و نه خود وی. کونته در آستانه دیدار با منچسترسیتی که 22 امتیاز بیشتر از آبی های لندن دارد، چنین عنوان کرده است:

مسئله جاه طلبی چیزی نیست که من به آن پاسخ دهم، این چیزی است که باشگاه باید جوابش را بدهد و نه من. باشگاه است که باید جاه طلبی اش را نشان دهد و نه مربی. مربی باید هر روز سخت تلاش کند ولی این باشگاه است که باید جاه طلبی خود را نشان دهد.

باید به سیتی اعتبار زیادی داد، آن ها تیمی قابل احترام هستند چرا که فصلی فوق العاده را پشت سر می گذارند، بعضی مواقع پیدا کردن نقطه ضعف در یک تیم کار سختی است. فکر می کنم وقتی خوب کار می کنید و رابطه خوبی میان مربی و باشگاه وجود دارد، آن وقت می توانید به شکلی کار کنید که تیم را بهتر و بهتر سازید، البته که منچسترسیتی توانایی این را دارد که پول زیادی در بازار نقل و انتقالات خرج کند. وقتی این شرایط را در کنار هم قرار دهید: یک مربی خوب، پول برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات و جاه طلبی باشگاه، آن وقت نتیجه نهایی این خواهد شد، چیزی شبیه به عملکرد سیتی در این فصل.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *